Ринок, що складається зі значної кількості покупців та продавців будь-якого подібного товару.
Ринок, що складається зі значної кількості продавців та покупців, які здійснюють операції купівлі-продажу не за єдиною ринковою ціною, а в широкому їх діапазоні.
Ринок, що характеризується наявністю невеликої кількості продавців, рішення яких щодо визначення цін та обсягів виробництва взаємозв'язані.
На ринку існує лише один продавець (виробник) певної продукції, яка не має близького замінника.
Цей вид конкуренції особливо важливий в умовах постійного відновлення товарних асортиментів і тенденції до скорочення життєвого циклу товару.
Чим вище прибуток діючого підприємства-монополіста, тим сильніше небезпека потенційної конкуренції.
Всі виробники взаємозамінних товарів є конкурентами, навіть якщо виробництво кожного з цих товарів контролюється тільки одним підприємством.
Внутрішній ринок кожної країни характеризується більшим або меншим ступенем відкритості з погляду можливості доступу на цей ринок товарів іноземного виробництва.
При чистій конкуренції число підприємств – агентів ринку
При монополістичній конкуренціі нецінова конкуренція
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома