Д.З. 8-Б.Подібні трикутники. Метричні співвідношення у прямокутному трикутнику. Властивість бісектриси

Додано: 9 квітня 2021
Предмет: Геометрія, 8 клас
Тест виконано: 259 разів
12 запитань
Запитання 1

Знайдіть довжину невідомого відрізка х

варіанти відповідей

6 см

6,4 см

6,5 см

22,5 см

Запитання 2

Сторони трикутника відносяться як 8 : 7 : 3. Знайдіть меншу сторону подібного йому трикутника, більша сторона якого дорівнює 32 см.

варіанти відповідей

18 см

9 см

7 см

12 см

Запитання 3

Укажіть рисунок, на якому зображено подібні трикутники.

варіанти відповідей
Запитання 4

Відомо, що ∆АВС∼∆MNP.

Знайдіть градусну міру ∠М, якщо градусні міри ∠В і ∠Р відповідно дорівнюють 700 і 500.

варіанти відповідей

400

1000

800

600

Запитання 5

Сторони трикутника дорівнюють 4 см, 7 см і 8 см. Знайти сторони подібного йому трикутника, якщо його периметр дорівнює 57 см.

варіанти відповідей

12 см, 21 см, 24 см

14 см, 21 см, 22 см

10 см, 20 см, 27 см

Запитання 6

На якому малюнку зображені НЕ подібні трикутники?

варіанти відповідей
Запитання 7


Задача. ВР − бісектриса трикутника АВС. АР:РС = 1:2, АВ=4 см. Знайдіть ВС

варіанти відповідей

2 см

4 см

1 см

 8 см

Запитання 8

Чи подібні дані трикутники? Якщо подібні то за якою ознакою?

варіанти відповідей

Ознака подібності за двома сторонами і кутом між ними

Ознака подібності за двома кутами

Ознака подібності за трьома сторонами

Трикутники не подібні

Запитання 9

Сторони подібних трикутників...


варіанти відповідей

Рівні

Пропорційні

Суміжні

Протилежні

Запитання 10

Знайти NP

варіанти відповідей

30

24

40

576

900

1600

20

400

Запитання 11

На малюнку NK − висота прямокутного трикутника PNM. Назвіть проєкцію катета NP на гіпотенузу:

варіанти відповідей

PN

PM

PK

MK

MN

MP

NK

Запитання 12

NK − висота прямокутного трикутника PNM. Які з рівностей правильні:

варіанти відповідей

NK = PK ⋅ KM

NM² = KM ⋅ PM

PN = PK ⋅ KM

PK ⋅ KM = NK²

NP2 = PK ⋅ PM

PK ⋅ PM = NP

NP2 = PK ⋅ KM

NM² = KM ⋅ PK

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест