Перевірити рівень засвоєння знань отриманих за 5 – 6 клас навчання. Розвивати вміння логічно мислити, правильно висловлювати свої думки в письмовому вигляді. Виховувати дисциплінованість, самостійність, відповідальність.
Знайти корінь рівняння : 4 х -11 = 2 х +13
Знайти найбільший спільний дільник і найменше спільне кратне чмсел
a i b,якщо:
а = 72, b= 48
Знайти значення х із пропорції:
( х - 2 ) : 8 = 1 : 2
Вказати всі натуральні дільники числа 24 і вибрати серед них прості.
Скориставшись рисунком, з’ясуйте, яке з наведених тверджень неправильне.
А) FP || EK Б ) FP ⊥ FE
В ) EK ⊥ FE Г ) PK ⊥ EK
Знайти число протилежне кореню рівняння:
- ( х - 6,9 ) + 4,8 = - 3,4
Яка з точок, зображених на рисунку, має
координати (–2 2; )?
На рисунку зображено графік руху велосипедиста. Скориставшись графіком, визначте, яку відстань подолав велосипедист після зупинки.
Знайти число, 20 % якого становлять 12 % від три цілих чотири сьомих.
У відповіді " ∕ " позначає риску дробу .
У першому ящику в 5 разів більше яблук, ніж у другому. Якщо з першого ящика взяти 25 кг, а в другий покласти ще 15 кг, то в обох ящиках яблук стане порівну. Скільки кілограмів яблук було в кожному ящику спочатку?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома