Діагностична робота

Додано: 26 липня
Предмет: Алгебра, 10 клас
9 запитань
Запитання 1

Дано: 1 < m < 4; 2 < n < 5. Оцініть значення виразу:  3m + n


варіанти відповідей

(3;9)

(5;15)

(5;17)

Визначити не можливо

Запитання 2

Розв'яжіть нерівність (x – 2)(x + 3) > (x – 3)(x + 4).

варіанти відповідей

(-∞;-3)∪(4;+∞)

(-∞;-2)∪(2;+∞)

Розв'язків не існує

Безліч розв'язків

Запитання 3

Знайдіть найменший цілий розв’язок нерівності

(x – 5)(x + 5) – 3(x + 1)2 < 2x(1 – x).

варіанти відповідей

-1

0

3

4

Запитання 4

Знайдіть нулі функції y = 7,5 – 1,5x.

варіанти відповідей

0

2

5

Визначити не можливо

Запитання 5

Периметр прямокутника дорівнює 22 см, а його площа — 30 см2. Знайдіть сторони прямокутника.

варіанти відповідей

4

5

6

7

Запитання 6

Знайдіть a10 для арифметичної прогресії: –12; –10; –8; ... .

варіанти відповідей

-6

4

6

-4

Запитання 7

У геометричній прогресії b4 = 27; b7 = 729. Знайдіть b1, q

варіанти відповідей

1; 3

3; 9

3; 3

Визначити не можливо

Запитання 8

В ящику лежать 7 червоних, 9 білих кульок і 4 зелені кульки. Навмання виймають одну кульку. Яка ймовірність того, що вона зелена;

варіанти відповідей

1/5

9/20

7/20

4/16

Запитання 9

Із натуральних чисел від 1 до 28 учень навмання називає одне. Яка ймовірність того, що це число є дільником числа 28?

варіанти відповідей

1/7

5/28

2/14

1/4

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест