Взаємодія між людьми чи групами людей, за допомогою якої учасники краще пізнають один одного, обмінюються інформацією, думками, почуттями, досягненнями тощо, досягають взаєморозуміння - це
Спілкування поділяється на такі види:
Подані мовні конструкції: будь ласка; ну зроби це для мене; це ж тобі нічого не варто; буду тобі дуже вдячний; я тобі теж таку послугу зроблю; якщо ти попросиш, дуже прошу використовуються в:
Зразки мовної поведінки в різних ситуаціях спілкування - це:
Жорстокі дії з метою дошкулити, нашкодити, принизити людину з використанням сучасних електронних технологій - це
Доброзичлива атмосфера, теплі, приязні стосунки, емпатія, активність і зацікавлення всіх учасників спілкування, позитивне налаштування їх - це ознаки
Чим розгорнута відповідь відрізняється від короткої?
Уміння зосередити й утримувати увагу на предметі розмови впродовж усієї розмови, здійснювати цілеспрямоване вольове зусилля, щоб почути свого співрозмовника - це
Суперечка - це
Особлива форма похвали, вираз схвалення, поваги, визнання або захоплення; люб'язності, приємні слова - це:
Правила мовної поведінки, що відображаються в певних мовленнєвих формулах - це
Спілкування, яке відбувається за допомогою електронних засобів - це:
Зростання неграмотності; поява нових видів шахрайства - це перевага чи недолік віртуального спілкування?
Укажіть види слухання:
Люди, які хочуть впливати на почуття й поведінку людей, щоб одержати бажане називають:
Конфлікт, суперечність між людьми, що призводить до погіршення стосунків
«Тобі що слабо?», «Якщо ти цього не зробиш, то я всім розповім, який/яка ти поганий/погана» - це:
Подані мовні конструкції: Зайдіть; Прошу вас; Будемо раді; Ласкаво просимо; Чи не могли б ви допомогти; Дозвольте запросити; Приходьте на свято використовуються у:
Мовлення — це застосування мови (усне, писемне).
Подані мовні конструкції: Дякую, так; Так; Ок (окей); Звичайно; Безперечно; Домовилися; Безсумнівно; Класно! використовуються у
Слова або жести, звернені до кого-небудь під час зустрічі на знак прихильного ставлення, доброзичливості. Усне або письмове поздоровлення чи побажання здоров’я, успіхів тощо - це:
Подані мовні конструкції: Ні, дякую. Дякую, не треба (не потрібно, не слід, не варто). На жаль, ні. Перепрошую, але не можу. Мені дуже шкода, але. Шкодую, що не зміг (змогла), Ні це не так. Нас це не влаштовує. використовують у:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома