Маленька дівчинка приїхала з мамою у велике місто. Пішли вони на базар. Дівчинка побачила щось цікаве. На радощах заплескала в долоні. І загубилась в юрбі. Загубилася і заплакала:
– Мамо!.. Де моя мама?
Люди оточили дівчинку і питають:
– Як тебе звуть, дівчинко?
– Оля.
– А маму як звуть? Скажи ми зараз її знайдемо.
– Маму звуть … Мама … матуся.
– Люди усміхнулись і знову питають:
– Ну, скажи, які в твоєї мами очі: карі, сині, блакитні, сірі?
– Очі в неї … найдобріші …
– А коси? Які в мами коси – чорні, русі?
–Коси … найкрасивіші …
Знов усміхнулися люди. Питають:
– Ну, скажи, які в неї руки? Може, якась родимка у неї на руках є, згадай.
– Руки у неї … найласкавіші.
Пішли люди й оголосили по радіо: «Загубилася дівчинка. У її мами найдобріші очі, найкрасивіші коси, найласкавіші в світі руки».
І мама знайшлася.
1) З ким приїхала маленька дівчинка у місто?
2) Як звали маленьку дівчинку?
3) Чому заплакала Оля?
4) Що сказала Оля про мамині очі?
5) Встав у речення пропущене слово.
Маленька дівчинка приїхала з мамою у______________ місто.
6) Встанови, будь ласка, послідовність подій у тексті.
7) Познач, будь ласка, речення, яке не зустрічалося у тексті.
8) Які слова описують Олю?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома