Діагностувальна контрольна робота з алгебри за І семестр. 9 клас

Додано: 17 грудня 2023
Предмет: Алгебра, 9 клас
14 запитань
Запитання 1

Графік якої функції буде отримано, якщо паралельно перенести графік функції

у=х2 в напрямі осі х на 3 одиниці вліво

варіанти відповідей

 у=х2+3

 у=(х+3)2

 у=х2-3

 у=(х-3)2

Запитання 2

За графіком вкажіть нулі функції


варіанти відповідей

 х=-3

х=3

х=-1

х=4

х=1

х=0

х=-2

х=-4

Запитання 3

На малюнку зображено графік функції, визначеної на проміжку [-4; 5]. Вкажіть проміжок зростання


 

варіанти відповідей

[-2; 2]

 [-2; 4]

 [-2; 3]

 [-1; 3]

Запитання 4

Укажіть проміжок, зображений на малюнку

варіанти відповідей

 [-1; 2]

 [-1; 2)

 (-1; 2)

(-1; 2]

інша відповідь

Запитання 5

Задайте формулою функцію, графік якої зображено на рисунку

варіанти відповідей

у=(х+2)2−4

у=(х+2)2+4

у=(х−2)2−4

у=(х−2)2+4

у=(х+4)2−2

Інша відповідь

Запитання 6

Знайти f(-2)

варіанти відповідей

4

-4

-3

-12

інша відповідь

Запитання 7

Знайти розв'язки нерівності -3х ≥ 12

варіанти відповідей

 [- 4; +∞)

(-∞; - 4]

(4; +∞)

(-∞; 4)

(-∞; - 4)∪(4 ;+∞)

інша відповідь

Запитання 8

*Оцініть значення виразу b+2a, якщо -1<a<3 i 2<b<4.

варіанти відповідей

-2<b+2a<6

0<b+2a<10

3<b+2a<11

4<b+2a<8

Запитання 9

Розв'яжи систему нерівностей

варіанти відповідей

інша відповідь

Запитання 10

Знайди найбільше ціле число, що є розв'язком системи

варіанти відповідей

0

1

2

3

інша відповідь

7

Запитання 11

Вказати: коли y>0

варіанти відповідей

(- 4; - 1)

[- 4; - 1]

(- 4; 4)

[- 4; 1]

Запитання 12

Вказати: коли y<0


варіанти відповідей

 (- 4; - 4)

 [- 3; 1]

 (0; 4)

 [0; 4]

 (0; 4]

 (-3; 4)

Запитання 13

Знайдіть область визначення функції:

варіанти відповідей

  (− 2,5 ; + ∞)

  

(− ∞; − 2,5)

  [− 2,5 ; + ∞)

  (− ∞; − 2,5]

Запитання 14

Знайдіть усі цілі розв'язки подвійної нерівності:

-1,3 < х - 2 ≤ 2,7

варіанти відповідей

 0; 1; 2; 3; 4.

 1; 2; 3; 4.

  0; 1; 2; 3.

1; 2; 3; 4; 5

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест