Діагностувальна робота: аудіювання.

Додано: 26 листопада
Предмет: Літературне читання, 4 клас
6 запитань
Запитання 1

1. Прочитай оповідання В.Сухомлинського


Є в першому класі жвавий, рухливий, дуже балакучий хлопчик Василько.

Часто він не може стримати свого хвилювання або цікавості й вихоплюється говорити.

Учителька терпляче йому пояснює:

— Коли треба тобі щось сказати — підніми руку. Як дозволю — встань і говори.

Василько добре це розуміє, та одразу ж забуває, як тільки щось його хвилює.

Якось на уроці арифметики вчителька пояснювала приклад.

Аж тут чується схвильований голос Василька:

— Маріє Іванівно, дивіться, який метелик сів на шибку!

Усі діти повертаються до вікна. На шибці сидить великий барвистий метелик.

Діти забули про приклад і розглядають метелика.

Марія Іванівна тяжко зітхає, й, насупивши брови, суворо каже Василькові:

— Ти розумієш, що говорити без дозволу не можна?

Василько добре розуміє, але не може стримати своєї думки, своїх почуттів. Вони рвуться в слово.

Наступного дня посеред уроку письма, коли всі зосереджено працювали й у класі запанувала тиша, діти аж здригнулися від тривожного Василькового шепоту:

— Маріє Іванівно, он на колодязі чийсь щоденник лежить...

— Ой, нещастя моє, — подумала вчителька, — як він побачив той щоденник аж на колодязі?"

А вголос вона сказала:

— Іди, Васильку, до дошки, постій трохи, тоді знатимеш, що без дозволу говорити не можна.

Василько став біля дошки. А в його очах були й подив, і сором. Похилив голову й простояв так до дзвінка.

Через день учителька пояснювала на дошці, як складати із букв нове слово.

Закінчивши пояснення, Марія Іванівна глянула на клас.

Василько сидить, піднявши руку, й благаючими очима дивиться на вчительку.

— Чому ти плачеш, Васильку?

— Бо говорити ж не дозволяється.

— Кажи мерщій, у чому річ, — стурбувалася вчителька.

Василько повертає голову до вікна й схвильовано каже:

— Кошеня ж... Кошенятко он яке маленьке посеред двору. Наїжачилося, страшно бідному, а собака стоїть перед ним, ось-ось кинеться на кошенятко.

— Біжи, прожени собаку... — каже вчителька.

За хвилину Василько повертається до класу з кошеням.



Яким був Василько?

варіанти відповідей

жвавий, рухливий, дуже балакучий

сором'язливий, сумний, дуже схвильований

непосидючий, стурбований, дуже балакучий

Запитання 2

Куди сів метелик?

варіанти відповідей

на парту

на шибку

на підвіконня

Запитання 3

Як Василько відчував себе біля дошки?

варіанти відповідей

йому було соромно і дивно

був спокійним і впевненим

весело відповідав учительці

Запитання 4

Що лежало на колодязі?

варіанти відповідей

кошеня

зошит

щоденник

Запитання 5

Встанови послідовність подій.

1. Ой, нещастя моє, — подумала вчителька...

2. Бо говорити ж не дозволяється.

3. Якось на уроці арифметики...

4. За хвилину Василько повертається до класу з кошеням.

5. Діти аж здригнулися від тривожного Василькового шепоту.

варіанти відповідей

5,4,3,2,1

3,5,1,2,4

2,4,1,5,3

Запитання 6

Яка головна думка твору?

варіанти відповідей

Не кажи не вмію, а кажи навчусь

Завжди говори те, що думаєш

Умій сказати, умій і змовчати

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест