Повторення вивченого в початкових класах. Текст. Речення. Слово

12 запитань
Запитання 1

 Текст – це

варіанти відповідей

група слів, словосполучень і речень; 


висловлювання, що складається з кількох речень;


група речень, об’єднаних темою й головною думкою; 


кілька мікротем.

Запитання 2

За метою висловлювання речення бувають:

варіанти відповідей

Розповідні, спонукальні, окличні.

Розповідні, окличні, неокличні.

Розповідні, питальні, спонукальні.

Запитання 3

Знайдіть розповідне речення.

варіанти відповідей

 Чи знаєте ви, що не всі гриби їстівні?

Учіться розпізнавати їстівні та отруйні гриби.

Багато грибів є корисними та поживними.

Запитання 4

 Виберіть речення, у якому є звертання.

варіанти відповідей

 Квітка просто цвіте, грає.

Усе з рук валиться, а він хвалиться.

Спасибі, матусю, за твою турботу!

Ти, мабуть, поспішаєш?

Запитання 5

Будова тексту така:

варіанти відповідей

Основна частина,початок дії.

Зачин, основна частина, кінцівка.

Назва предмета, основні ознаки,власне враження.

Заголовок, основна частина, висновок.

Запитання 6

Позначте рядок, де правильно вказано головні члени речення:

Осінній листочок землю вкриває.

варіанти відповідей

 Осінній листочок

листочок вкриває

 землю вкриває

Запитання 7

Прочитайте речення.

Після  довготривалого  карантину учні повернулися до школи за парти. 

Знайдіть у реченні слово, вжите в знахідному відмінку.

варіанти відповідей

учні

карантину

парти

школи

Запитання 8

Прочитайте текст. Визначте, до якого типу мовлення він належить.


Подивіться на наші степи, долини, переліски. Скільки тут краси, яка вона різноманітна! Яке багатство барв, кольорів і відтінків! Правий берег Дніпра горбистий. Горби йдуть немов хвилями. І чим далі хвиля, тим тонші, ніжніші барви накладає на неї сонце. Подивіться на першу. Тут можна розрізнити кожне дерево, навіть стебло соняшника.

        Подивіться на другу хвилю. Вона сіра, як отара овець у тумані. Дерева на тих горбах здаються табунами гусей, що опустилися відпочити перед далекою дорогою.

 А третя хвиля синя. Вона схожа на пелюстки тендітних пролісків. На ній уже можна тільки вгадати, а не розрізнити лісосмуги, прямокутники полів. Усе це ховається в якомусь серпанку.


варіанти відповідей

текст- розповідь

текст-опис

текст-роздум

Запитання 9

Прочитайте текст. Виизначте, скільки в ньому спонукальних речень.


Усе живе в лісі потребує в червні особливої уваги людини.

У повітрі пурхає безліч синиць, дроздів, стрижів, солов'їв. Вони винищують шкідників і виховують нове покоління захисників зелених насаджень.

Линяють цієї пори гуси, качки, тетеруки, глухарі. Ці великі птахи на якийсь час втрачають здатність літати.

У лосів, оленів, козуль з'являється малеча. Зовсім беззахисна лежить вона серед високої трави.

Не тривожте звірів і птахів! Не галасуйте, не співайте, не вмикайте музику в лісі! Послухайте краще його чарівну пісню. Будьте справжніми друзями живої природи!

варіанти відповідей

3

2

4

5

Запитання 10

Виберіть рядок, у якому всі слова прикметники.

варіанти відповідей

веселий, сонячно, старанна

допитливе, зелень, чарівна

тепло, весело, чисто

милий, щира, зелене

Запитання 11

Виберіть рядок, у якому правильно записано числівник 60.

варіанти відповідей

шістдесять

шісдесят

шістдисят

шістдесят

Запитання 12

Прочитайте уважно речення. Розташуйте їх так, щоб утворився текст (запишіть послідовно номери речень на чернетці).

Виберіть правильну відповідь.

ХЛІБ

4. Потім його зібрали, змололи, тісто замісили — хліб спекли.

5. І лежить хліб — золотий, теплий, пахучий, руками роботящими подарований.

1. Принесли хліб і на стіл поклали.

3. Робочі руки зерно в ріллю посіяли.

2. На столі лежить хлібина золота і ніби до сонця промовляє: любіть мене, шануйте мене, їжте та здоровими будьте.

варіанти відповідей

5,3,4,1,2

2,3,4,1,5

3,4,1,5,2

3,4,1,2,5

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест