Діагностувальна робота. Робота з літературним твором.

Додано: 1 квітня 2022
Предмет: Літературне читання, 2 клас
Тест виконано: 181 раз
10 запитань
Запитання 1

Добре слово


В однієї жінки була маленька донька Оля. Коли дівчинці виповнилося п’ять років, вона тяжко захворіла: простудилась, почала кашляти й танула на очах. До нещасної матері почали приходити родичі: Олині тітки, дядьки, бабусі, дідусі. Кожен приносив щось смачне й поживне: липовий мед і солодке коров’яче масло, свіжі лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Кожен говорив: «Треба добре харчуватися, треба дихати свіжим повітрям, і хвороба втече в ліси й на болота».

Оля їла мед у стільниках і солодке коров’яче масло, лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Але нічого не допомагало — дівчинка вже ледве вставала з ліжка.

Одного дня біля хворої зібрались усі родичі. Дідусь Опанас сказав:

·            Чогось їй не вистачає. А чого — і сам не можу зрозуміти.

Раптом відчинились двері і в хату ввійшла прабабуся Олі — столітня Надія. Про неї родичі забули, бо багато років сиділа прабабуся Надія в хаті, нікуди не виходила. Але почувши про хворобу правнучки, вирішила навідати її.

Підійшла до ліжка, сіла на ослінчик, взяла Олину руку в свою, зморшкувату і маленьку, й сказала:

·             Немає в мене ні медових стільників, ні солодкого коров’ячого масла, немає ні свіжих лісових ягід, ні горіхів, немає ні перепелиних яєчок, ні курячого крильця. Стара я стала, нічого не бачу. Принесла я тобі, мила моя правнучко, один-єдиний подарунок: сердечне бажання. Єдине бажання залишилось у мене в серці — щоб ти, моя квіточко, видужала й знову раділа ясному сонечкові. Така величезна сила любові була в цьому доброму слові, що маленьке Олине серце забилось частіше, щічки порозовішали, а в очах засяяла радість.

·              Ось чого не вистачало Олі,— сказав дід Опанас. - Доброго слова.


Василь Сухомлинський




1.   У якому розділі книги можна помістити прочитаний твір?

варіанти відповідей

Світ дитинства в поезії та прозі.

Світ моєї країни.

Моя сім’я, моя родина.

Запитання 2

2До якого жанру належить прочитаний твір?

варіанти відповідей

 оповідання;

вірш;

казка.

Запитання 3

3.   Що трапилося з маленькою Олею?

варіанти відповідей

пішла до дитячого садочка;

захворіла;

пішла до школи.

Запитання 4

4. Хто зібрався біля хворої?


варіанти відповідей

однокласники;

сусіди;

родичі.

Запитання 5

5. Що принесли родичі для хворої?

варіанти відповідей

бульйон з курячого крильця;

молоко та свіжий сир;

свіжі лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка;

молочну кашу.

Запитання 6

6. Хто допоміг Олі одужати?

варіанти відповідей

прабабуся Надія;

 дідусь Опанас;

Олині тітки.

Запитання 7

7. Чого не вистачало Олі?

варіанти відповідей

липового меду,солодкого масла, лісових горіхів;



чистого повітря,доброго харчування;

любові, доброго слова.

Запитання 8

8. Установи послідовність подій у творі. Визнач правильну послідовність.

1. У хату ввійшла прабабуся Олі — столітня Надія.

2. В однієї жінки була маленька донька Оля.

3. До нещасної матері почали приходити родичі: Олині тітки, дядьки, бабусі, дідусі.

4. Але нічого не допомагало — дівчинка вже ледве вставала з ліжка.

варіанти відповідей

1,3,4,2

2,3,4,1


2,3,1,4

2,4,3,1

Запитання 9

9. Яке бажання було у прабабусі?

варіанти відповідей

 щоб дівчинка видужала і пішла до школи;

щоб дівчинка видужала і змогла радіти;


щоб дівчинка видужала і раділа ясному сонечкові.

Запитання 10

10. Яка головна думка твору?

варіанти відповідей

добре, коли є велика родина;

кожній людині потрібна увага, добре ставлення оточуючих, любов рідних та друзів;

щоб бути здоровим, треба добре харчуватися, бути на свіжому повітрі.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест