Юрко й Мишко весною посадили біля школи яблуньку. І домовились: на канікулах будуть приходити до школи і поливати її. Сьогодні поливатиме Юрко, завтра – Мишко, потім знов Юрко, потім Мишко. Ростиме собі яблунька – сил набиратиметься. Настали канікули.
“Сьогодні мені поливати яблуньку, – подумав Юрко. – Та хіба їй що станеться, як один день не полити? Завтра прийде Мишко й поллє…”
Настав Мишків день. Далеченько жив Мишко від школи. Він собі й подумав: “Учора ж поливав яблуньку Юрко.. Нічого їй не станеться, як один день не полити. Завтра знову Юрків день, він трохи ближче від школи живе, хай собі й поливає”.
Минали дні, Юрко надіявся на Мишка, а Мишко на Юрка.
Кілька днів ніхто яблуньку не поливав.
А щодня приходив до школи маленький Андрійко. Він годував рибок у шкільному акваріумі. Бачить хлопчик: ніхто яблуньки не поливає, ось-ось засохне. Він і став її щодня напувати. Зеленіє яблунька, сил набирається.
От і перше вересня. Прийшли діти до школи. Не терпиться Юркові взнати: а чи поливав Мишко? І Мишкові хочеться дізнатися: чи Юрко поливав?
Пішли хлопці до яблуньки. Ідуть і мовчать. А як побачили, що вона зеленіє, то засоромились і потупились у землю. Бо кожен подумав: це ж тільки я не поливав, а товариш мій поливав.Так і стояли хлопці перед яблунькою, схиливши голови, аж поки не пролунав дзвінок.
Хто посадив яблуньку?
Де хлопці посадили яблуньку?
Коли хлопці посадили яблуньку?
Чому маленький Андрійко щодня приходив влітку до школи?
Якою стала яблунька до осені?
Установи відповідність між послідовністю подій, пронумерувавши речення за допомогою цифр
1) Маленький Андрійко доглядав молоде деревце.
2) Юрко і Мишко посадили яблуньку.
3) Мишкові і Юркові стало соромно за свій вчинок.
4) Хлопці не дотрималися даного слова
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома