Діагностувальна робота з інформатики. Середовище Scratch (Алгоритми). 4 клас.

Додано: 15 березня
Предмет: Інформатика, 4 клас
12 запитань
Запитання 1

Що таке лінійний алгоритм (слідування)?

варіанти відповідей

Алгоритм, у якому команди циклічно повторюються

Алгоритм, у якому команди виконуються послідовно одна за одною

Алгоритм, у якому команди виконується або не виконується в залежності від умови

Запитання 2

Відкрити програмне середовище Scratch можна за допомогою значка

варіанти відповідей
Запитання 3

Як називають виконавця алгоритму в середовищі Scratch?

варіанти відповідей

виконавець

робот

кіт

спрайт

Запитання 4

До якого типу команд належать дані команди?

варіанти відповідей

керування

змінні

рух

олівець

Запитання 5

Вкажи на команду для створення циклічних алгоритмів з визначеною кількістю повторень у середовищі Scratch

варіанти відповідей
Запитання 6

Виберіть зображення, що означає початок виконання алгоритму у середовищі Scratch

варіанти відповідей
Запитання 7

Виберіть вікно програми Scratch

варіанти відповідей
Запитання 8

Вкажіть на повне розгалуження.

варіанти відповідей
Запитання 9

Оберіть команди з категорії датчики.

варіанти відповідей
Запитання 10

Що намалює виконавець після виконання скрипта?

варіанти відповідей

квадрат

лінія

коло

трикутник

Запитання 11

Що буде результатом виконання даного циклу?

варіанти відповідей

Переміщення на 18 кроків

Переміщення на 2 кроки

Переміщення на 8 кроків

Переміщення на 4 кроки

Запитання 12

Що можна анiмувати?

варіанти відповідей

Тiльки спрайт

Тiльки тло

Спрайт і тло

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест