Діагностувальна робота з української мови 9 клас (1 с)

Додано: 10 листопада
Предмет: Українська мова
8 запитань
Запитання 1

Хто став зачинателем нової української мови та основоположником сучасної української мови. Позначте рядок

варіанти відповідей

І. Огієнко , Т. Шевченко

І. Вишенський, Г. Сковорода

І.Котляревський, Т. Шевченко

Леся Українка, О. Потебня

Запитання 2

Позначте рядок, де є помилка у відповіді


1.Дорога. Ранок. Тиша.

2. Світанок розлютився.

3. Стою і милуюсь полем.

4. Посієш вчасно – збереш рясно.

5. Там ціле підземне місто

спорудили.

варіанти відповідей

а) означено-особове ( 3 речення)



узагальнено- особове ( 4 речення)

називне (1 речення)

б) неозначено- (5 речення)

особове;

в) безособове; (2 речення)

Запитання 3

“Характеристика

речення”


Схарактеризуйте речення, вибравши правильну відповідь

Розплети задуму на полотнах сонця.


варіанти відповідей

а) просте, односкладне, означено-особове, поширене,

неповне;

в) просте, двоскладне, непоширене, повне;

б) просте, односкладне, узагальнено-особове, поширене,

повне;

г) просте, двоскладне, поширене, неповне.

Запитання 4

Вправа “Характеристика

речення”


Виберіть всі НЕ вірні відповіді.


Широкий лан.


варіанти відповідей

просте, односкладне, непоширене, неповне;

просте, односкладне,повне

просте, двоскладне, поширене, неповне;

просте, односкладне, означено-особове, непоширене,

неповне;

Запитання 5

РОБОТА З АФОРИЗМАМИ


1. Де добре,

2. Зв'яжи язика,

3. Наскільки хто сам себе

поважає,

4. Якби не було «якби»,

5. Треба жити для інших,

6. Стислість потрібна,

7. Не допоможе важкий

гаманець,


► Змоделювати афоризми у формі складнопідрядних речень,

поєднавши головну частину з підрядною.Позначте вірно змодельовані афоризми.


варіанти відповідей

7)… якщо хочеш жити для

себе.

3)… настільки й друзі його

поважають.

4) ..там і батьківщина.

6)… щоб думці надати

польоту.

Запитання 6

З’ясуйте, який вид підрядного відповідає кожному

фрагментові складного речення.


ФРАГМЕНТ РЕЧЕННЯ


1... Я ПЕРЕКОНАВСЯ, ЩО …


2... ТО Б НЕ ПЕРЕМОГЛИ.


3... НАСТАЛА ТА ХВИЛИНА, КОЛИ ...




ВИД ПІДРЯДНОГО РЕЧЕННЯ


А означальне


Б з’ясувальне


В обставинне

варіанти відповідей

1- Б

2- В

3-А

Запитання 7

Позначте правильні варіанти характеристики частинок складносурядного речення.

Можна розділити на сто частинок пиріг , але не можна розділити землю.

варіанти відповідей

1 просте речення- поширене, односкладне, безособове, повне

2 просте речення - поширене, односкладне, безособове, повне

Запитання 8

Яке з поданих речень має три граматичні основи :


А)Сміються в траві ромашки, видзвонюють сині дзвіночки, а

з-під тонких гілок дикої яблуні тягнеться до сонця жовта рожа.

Б)Школа сяяла чистотою, острівці чорнобривців виднілись там і там.

В) Вечір загнав в хати дітлахів, санчата відпочивали в сінях чи комірках.

Г) Кожна пелюсточка айстри маму уподібнювала на мить .

варіанти відповідей

Б)

А)

В)

Г)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест