1. Діалог – це
2. Позначте правильну схему цього діалогу
(подано без розділових знаків) :
Марійка прошепотіла
Як я чекаю літа Це моя улюблена пора року
А я не хочу щоб весна закінчувалась Люблю коли все розквітає продовжила розмову Андрійка.
3. Розмова декількох осіб одночасно без вказівки на автора це – …
4. Яка із поданих схем відповідає реченню
(розділові знаки опущено):
Мамо чи кожна пташина у вирій на зиму літає
в неньки спитала дитина
5. Репліка – це:
6. Перед реплікою ставиться …
7. Записуючи речення, потрібно брати в лапки
8. Визначте діалог, у якому допущено пунктуаційні помилки:
9. Скільки реплік у даному діалозі?
-Сергію, знайди, будь ласка, дієслово у реченні «Хлопчик відпочиває».
-Тут немає дієслова.
-Чому?
-Дієслово відповідає на питання «Що робити?», а хлопчик нічого не робить.
10. Прочитайте діалог.
- Оксано, жовті тюльпани – гарний подарунок для моєї дівчини? – запитав Андрій.
- Жовті тюльпани – символ розлуки, тому раджу купити білі троянди, - відповіла сестра.
Точно передає зміст діалогу речення:
11. Пунктуаційні помилки допущено в діалозі:
12. Пунктуаційну помилку допущено в рядку:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома