Прочитайте текст Усе спало. І вітерець заснув, прилігши під кущем. Та ось запалала ранкова зірниця. Прокинувшись, вітерець вибіг із-зі куща. Побіг берегом ставка, збудивши очеретину. Загойдавшись, зашепотіла вона. А на ній спав метелик. Полетів метелик до троянди. Сів на квітку, прокинулась і вона,поглядаючи навколо себе.
Зазначте кількість дієприслівників у ньому.
Дієприслівник є в кожному реченні, ОКРІМ
Синтаксична роль дієприслівника та дієприслівникового зворота в реченні
Вкажіть кількість дієприслівників у тексті
З дитячих років його рука потягнулась до письма, душа – до краси, а серце – до людини. З романівських полів, з романівських лук і осель прийшли в його поезію ранні роси і гіркі сльози, і заблищали вони на віях матерів і дітей і на вершинах світової поезії. Усе для людини і завжди з людиною – цей заповіт Максим Рильський проніс через усе життя; пригадую його слова: „Коли ти маєш вчинити щось погане, сім раз подумай – і не вчини, а добро роби не думаючи!” Закоханий у людину, у працю, у творчість, народжений для прекрасного, він усюди ніс це прекрасне і чиюсь радість, і чиєсь весілля зустрічав як своє. Але й чиєсь лихо він теж стрічав як своє і боровся з ним, не шкодуючи свого часу і здоров’я.
Визначте речення з дієприслівниковим зворотом
(1)Угорі крізь листя береста жовтіли зорі. (2) Сперечаючись, гомоніли люди. (3) Парубок вийняв сопілку, нерішуче приставивши до губ, і знову одняв її. (4) Подолавши нерішучість, нарешті він заграв. (5) Звуки насмілювалися, росли, тонкими нитками розбігаючись на всі боки.
Потребує редагування речення
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома