Динамічне програмування. Жадібні алгоритми

Додано: 8 травня 2020
Предмет: Інформатика, 11 клас
Тест виконано: 72 рази
12 запитань
Запитання 1

Основними типами задач динамічного програмування є:

варіанти відповідей

логічні задачі 

задачі комбінаторики

оптимізаційні задачі

геометричні задачі

задачі з використанням графів

Запитання 2

До задач оптимізації найчастіше належать задачі

варіанти відповідей

пошук необхідних значень

пошук мінімальних значень

пошук встановлених значень

Запитання 3

У жадібних алгоритмах на кожному кроці із множини можливих варіантів вибирається:

варіанти відповідей

мінімальне у даний момент значення 

максимальне у даний момент значення 

найкраще у даний момент значення 

Запитання 4

Метод розв’язування задач, що мають певні властивості, шляхом їх розбиття на декілька однотипних підзадач, пов’язаних між собою

варіанти відповідей

Жадібний алгоритм

Динамічне програмування

Лінійне програмування

Запитання 5

Динамічне програмування виникло в

варіанти відповідей

1940-х

1950-х

1960-х

Запитання 6

Батьком динамічного програмування вважають

варіанти відповідей

Річарда Беллмана

Флойда -Уоршелла

Едсгера Дейкстра

Запитання 7

Задача про заповнення матриці значень NxM називається


варіанти відповідей

задача про коня

задача про черепашку

задача розподілу ресурсів

Запитання 8

Вибір оптимального набору даних для заповнення значень відноситься до

варіанти відповідей

задачі про коника стрибунця

задача про сходи

задача про рюкзак

Запитання 9

задача про підбір можливих варіантів розв'язку завдання - це

варіанти відповідей

задача про рюкзак

задача про сходи

задача про центи (решту)

Запитання 10

Сутність сооптимальності полягає у тому, що складна задача:

варіанти відповідей

поділяється на дві частини

поділяється на окремі підзадачі 

розв’язується по кроках 

розв’язується методом «з гори до низу» 

Запитання 11

У жадібних алгоритмах після вибору варіанта на даному кроці можна:

варіанти відповідей

повернутися до першого кроку 

 повернутися до будь-якого кроку

не можна повернутися до будь-якого кроку

Запитання 12

Якою не була б інформація, що обробляється, перед черговим етапом необхідно вибрати стратегію на поточному етапі так, щоб виграш на цьому етапі плюс оптимальний виграш на всіх наступних етапах був максимальним.


варіанти відповідей

принцип динамічного програмування

принцип жадібного алгоритму

принцип оптимальності

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест