Знайдіть величину дуги ∪ВС
(підказка: якщо вписаниий кут =половині дузі, на яку він спирається, то сама дуга - ?)
За даними малюнка знайдіть кут ВАС.
(підказка: ст.84 -наслідок 2)
За даними рисунка знайдіть величину кута САВ
(ст.84 - теорема про вписаний кут)
Яка з наведених рівностей має виконуватися, щоб чотирикутник АВСD можна було описати навколо кола?
(підказка ст.85 теорема 4)
Навколо чотирикутника АВСD описано коло. Знайдіть ∠С, якщо ∠ А = 110⁰.
(підказка. ст.84 - теорема 1)
На якому із наведених рисунків зображено чотирикутник, описаний навколо кола?
Сторони чотирикутника АВСD дорівнюють АD = 15 см, ВС = 17 см, СD = 9 см. знайдіть сторону AВ.
(підказка: ст.85 - теорема 3)
Паралельні прямі m,а, n перетинають сторони кута А. Використовуючи малюнок знайдіть довжину відрізка АК
В який чотрикутник можна вписати коло, якщо його сторони, взяті послідовно, дорівнюють:
Обчислити величини кутів С та D.
Вкажіть, на якому малюнку зображено вписаний кут
Точки M i N середини сторін АВ і ВС ΔАВС. Знайдіть сторону АС трикутника, якщо MN=4см
Основа рівнобедреного трикутника дорівнює 4 см, а бічна сторона = 10 см. Знайти периметр трикутника, вершинами якого є середини сторін даного трикутника.
Сторони трикутника відносяться як 4:3:5. Знайти більшу з його сторін, якщо периметр трикутника, утвореного середніми лініями даного трикутника, дорівнює 60 см.
Знайти середню лінію трапеції, якщо її основи дорівнюють 5 см і 17 см.
Одна з основ трапеції дорівнює 5 см, а середня лінія =10 см. Знайти другу основу трапеції.
Середня лінія трапеції дорівнює 16 см. Знайти більшу основу трапеції, якщо одна з них утричі більша за другу.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома