Дослід Резерфорда. Постулати Бора Види спектрів. Основи спектрального аналізу. В-І

Додано: 27 березня 2020
Предмет: Фізика, 11 клас
Тест виконано: 79 разів
8 запитань
Запитання 1

Як розподіляється позитивний заряд в атомі згідно з планетарною моделлю? 

варіанти відповідей

Зосереджений по коловим орбітам

В центрі атома

По всьому об’єму атома

В нейтральному атомі зарядів немає 

Запитання 2

За яких умов атом випромінює енергію? 

варіанти відповідей

Коли перебуває в стаціонарному стані

При переході із стану з більшою енергією у стан з меншою енергією

При переході із стану з меншою енергією у стан з більшою енергією

За жодних умов

Запитання 3

Стан речовини, в якому вона створює лінійчастий спектр випромінювання

варіанти відповідей

Розжарені гази в молекулярному стані        

Тверді та рідкі розжарені тіла                            

Холодні тверді тіла та рідини

Розжарені гази в атомарному стані

Запитання 4

Позначте всі правильні відповіді

варіанти відповідей

Атом, перебуваючи в основному стані, може як випромінювати, так і поглинати фотони

При поглинанні світла атом переходить із більш низького енергетичного рівня на більш високий

Перший постулат Бора стверджує, що існують стаціонарні стани, перебуваючи в яких, електрон не випромінює електромагнітних хвиль

Другий постулат Бора стверджує, що практично вся маса атома зосереджена в його ядрі.

Модель атома Резерфорда не пояснює випромінювання атомів

Запитання 5

Дослідне визначення будови атома здійснив

варіанти відповідей

Н. Бор

Е. Резерфорд


Дж. Томсон

Луї де Броль

Запитання 6

Відкриття електрона належить

варіанти відповідей

Н. Бор

Е. Резерфорд

Дж. Томсон

Луї де Броль

Запитання 7

Меншій енергії фотона відповідає 

варіанти відповідей

більша частота

менша частота

Запитання 8

Електрон в атомі Гідрогену перейшов з основного стану в збуджений, одержавши енергію 12,8 еВ. Якою є найбільша довжина хвилі, що її може тепер випроменити атом Гідрогену? 

варіанти відповідей

35 нм

97 нм

0,35 м

0, 97 м

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест