Дослідження функції на парність, непарність, монотонність.

Додано: 16 вересня 2020
Предмет: Математика, 10 клас
Тест виконано: 308 разів
18 запитань
Запитання 1

Всі значення, яких набуває функція - це

варіанти відповідей

область визначення

функція

множина значень

графік

Запитання 2

Знайти f (2), якщо f (x) = -x2 + 4

варіанти відповідей

0

8

2

-8

Запитання 3

Вказати непарні функції

варіанти відповідей

у = х2

у = √х

у = х3

у = kx

y = ∣x∣

y = k/x

Запитання 4

Графік парної функції симетричний відносно

варіанти відповідей

Оу

Ох

початку координат

не має симетрії

Запитання 5

Функція f (x) зростає. Порівняти f (-1) і f (-3)

варіанти відповідей

f (-1) > f (-3)

f (-1) = f (-3)

f (-1) < f (-3)

Запитання 6

f (5) = -7. Чому дорівнює f (-5), якщо функція є парою?

варіанти відповідей

-7

7

не можна визначити

Запитання 7

Графік непарної функції симетричний відносно

варіанти відповідей

Оу

Ох

початку координат

немає симетрії

Запитання 8

Вкажіть парні функції

варіанти відповідей

y = x2

y = √x

y = x3

y = kx

y = ∣x∣

y = k/x

Запитання 9

Множина всіх значень, яких набуває аргумент - це

варіанти відповідей

область визначення

функція

множина значень

графік

Запитання 10

Укажіть область визначення функції, заданої графіком:

варіанти відповідей


[-1;2]

(-1;4)

 (-1;2]

 [-1;4)

Запитання 11

Укажіть множину значень функції, заданої графіком:

варіанти відповідей

[-1.5;4]


  (-1.5;4)


  [-4;4]


  [-4;4)

Запитання 12

Укажіть проміжок, на якому функція, задана графіком, спадає:

варіанти відповідей

[-2;1,5]

  [1,5;5]

  [5;7]

  [0;3]

Запитання 13

Укажіть проміжок, на якому функція, задана графіком, зростає:

варіанти відповідей

  [-4;2]

[-4;-2]

 [1;2]

  [-2;1]

Запитання 14

Укажіть множину значень функції, заданої графіком:

варіанти відповідей

 [-1.5;3]

 (-1.5;3]

  (-1;3]

  [-4;4)

Запитання 15

Дано: f(x)=x3 + 3. Знайти: f(0) i f(-2).

варіанти відповідей

 f(0)=-3; f(-2)=-5

  f(0)=3; f(-2)=-5

  f(0)=-3; f(-2)=11

   f(0)=3; f(-2)=1

Запитання 16

ƒ(х)-парна функція, а g(х)- непарна. У відповідь запишіть значення виразу -2ƒ(1) +5g(-3), якщо ƒ(-1)=-2 , а g(3)=1

варіанти відповідей

-1

1

9

-9

Запитання 17

Користуючись графіком функції, зображеної на рисунку, укажіть проміжки спадання функції.

варіанти відповідей

 [−3; −2]∪[1; 2]

 

 [−3; −2,5]∪[1,5; 2]

 

 (−3; −2)∪(1; 2])


  [−3; −1]∪[1; 2]

Запитання 18

На рисунку зображено графік функції y= f(x) . Визначте проміжки зростання функції.

варіанти відповідей

 (-∞; -4] і [0;+∞)

  [-6; -3] і [2;+∞)

  

визначити неможливо

[-3;2]

  

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест