функції та їх властивості

Додано: 17 вересня 2020
Предмет: Математика, 10 клас
Тест виконано: 508 разів
14 запитань
Запитання 1

Знайдіть значення аргумента, при якому значення функції y=2х-9 дорівнює -3.


  

 

варіанти відповідей

  15

 3

-15

 -6

Запитання 2

На рисунку зображено графік функції y=f(x), визначеної на проміжку [-5;3]. Укажіть проміжок, на якому функція у=f(x) зростає


 

 

варіанти відповідей

 [-1;2]

 [1;3]

  [-3;3]

 [-5;1]

Запитання 3

Дано: f(x)=x3 + 3. Знайти: f(0) i f(-2).

варіанти відповідей

 f(0)=-3; f(-2)=-5

  f(0)=3; f(-2)=-5

  f(0)=-3; f(-2)=11

   f(0)=3; f(-2)=1

Запитання 4

Графік парної функції симетричний відносно

варіанти відповідей

Оу

Ох

початку координат

не має симетрії

Запитання 5

Всі значення, яких набуває функція - це

варіанти відповідей

область визначення

функція

множина значень

графік

Запитання 6

На рисунку зображено графік функції:

варіанти відповідей
Запитання 7

Чи є парною функція y = x2 ?

варіанти відповідей

Так

Ні

Визначити неможливо

Запитання 8

Знайдіть область визначення функції у=х2 - 15


варіанти відповідей

 Всі числа, окрім 0.

  

Всі числа, окрім 15.

  

Неможливо визначити.

  

Всі дійсні числа

Запитання 9

Знайдіть область визначення функції

варіанти відповідей

 (y) = (–∞; 0)∪(0; 3)∪(3; +∞)

 

 (y) = (–∞; +∞)

 

 (y) = (–∞;3)∪(3; +∞)


  (y) = (–∞; 0)∪(0; +∞)

Запитання 10

Визначте, яка з наведених функцій непарна:

варіанти відповідей

 f(x) = - √x


  f(x) = - х+ х7

  

f(x) = IxI + 2


  f(x) =Ix + 2I

Запитання 11

f (5) = -7. Чому дорівнює f (-5), якщо функція є парою?

варіанти відповідей

-7

7

не можна визначити

Запитання 12

На рисунку зображено графік функції y= f(x) . Визначте проміжки зростання функції.

варіанти відповідей

 (-∞; -4] і [0;+∞)

  [-6; -3] і [2;+∞)

  

визначити неможливо

[-3;2]

  

Запитання 13

Область визначення функції у = х2

варіанти відповідей

(0; ∞)

(-∞; 0)

(-∞; +∞)

(0; 10)

Запитання 14

Функції f(x) спадає. Порівняти f (-2) і f (-3)

варіанти відповідей

f (-2) > f (-3)

f (-2) < f (-3)

f (-2) = f (-3)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест