Додайте почленно нерівності:
-5>-11 і 2<7
Додайте почленно нерівності:
3<5 і 12<20
Оцініть значення виразу a - b, якщо:
-2<a<15 i 9<b<12
Оцініть периметр квадрата, сторона якого дорівнює а см, якщо
2,3<а<3,1.
Оцініть значення виразу 2а2, якщо:
2<а<4
Який із проміжків відповідає рисунку
Який із проміжків відповідає рисунку
Яке найбільше ціле число належить обом проміжкам (-∞; 2) і [0; ∞)
Скільки натуральних чисел належить проміжку (-2,4; 6,9)
Відомо, що -5 < p < 7. Оцініть значення виразу: -2р + 1
Обидві частини нерівності -16 < 0,8 поділіть на число - 4
а<b
Порівняйте -2а і - 2b
4+11х < 5+ 12х
Розв'яжіть нерівність
Оцініть значення виразу b+2a,якщо -1<a<3 i 2<b<4.
Оцініть периметр прямокутника, якщо його сторони 2,5<a<4 i 1,25<b<2,5.
оцініть периметр паралелограма зі сторонами а см і б см, якщо 15≤а≤19 і 6≤б≤11.
Оцініть значення виразу 3a+2b, якщо:
2<a<3 і -1<b<5
Розв'яжіть нерівність:
4-3(2х-2)≤12-2(3x+4)
Укажіть число, що є розв'язком нерівності 5x < 15
Яка з даних нерівностей не має розв'язків?
Відомо, що 2<х<4; 3<у< 6. Яких значень може набувати вираз 2х - 3у.
При будь-якому значенні змінної a правильна нерівність: Прикріпити хід доведення нерівності
Оберіть нерівність, яка буде правильною при будь - якому значенні змінної
Обчислити значення виразу: (4+6)0⋅ 2
Спростити вираз: b3(b2)4 : b5
Коренями рівняння х3 + 8х2 + 16х = 0 є числа:
Катер подолав відстань між двома портами за 3 години, а теплохід ту ж саму відстань - за 5 годин. Знайдіть швидкість теплохода, якщо швидкість катера на 16 км/год більша за швидкість теплохода.
У першому трамваї було втричі більше пасажирів, ніж у другому. Після того як до першого трамвая зайшло ще 2 пасажири, а до другого – 18, в обох трамваях їх стало порівну. Скільки пасажирів було в першому трамваї спочатку?
Для реалізації в торгівельніц мережі на базу найдійшла певна кількість мобільних телефонів, яка більша за 217, але менша від 292. Відомо, що телефони можна порівну поділити між 5, 6, 8 магазинами. Скільки телефонів надійшло для реалізації?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома