Укажіть медоносну рослину.
Укажіть комаху у якої є стадія лялечки.
Укажіть кістку, що входить до складу пояса верхніх кінцівок.
Укажіть залозу змішаної секреції.
Укажіть рівень організацї живої матерії на якому проявляється колообіг речовин у природі.
Укажіть речовину, яка є біополімером.
Грибна клітина на відмінувід рослинної в складі клітинної оболонки містить
Як називають процеси поглинання клітиною речовин та засвоєння їх для задоволення власних потреб.
Яка молекула є матрицею, що забезпечує синтез поліпептидного ланцюга безпосередньо на рибосомі?
Яку частку гамет з домінантним геном утворюють гетерозиготи?
Рушійною силою еволюції за Ч. Дарвіном є:
Укажіть функціональну групу екосистеми, до якої належать печериці, опеньки, мухомори.
Друга частина.
Учні порівнювали рослини різних угруповань і запропонували декілька суджень правильним є судження, що серед ,
Вивчаючи кровоносну систему птахів учні дійшли висновку, що від кровоносної системи хордових тварин її відрізняє наявність
Під час обстеження лікар офтальмолог помітив, що у хворого зображення фокусується за сітківкою. Укажіть це порушення зору.
Прочитайте текст: «Запам’ятовування запахів - це функція (1) пам’яті, а стереотипне відтворення рухів під час танцю - прояв (2) пам’яті». Замість цифр потрібно вписати слова, наведені у рядку. Укажіть правильний варіант.
До складу ланцюга живлення входять
Укажіть вітамін, який може синтезуватися в організмі людини.
Вивчаючи будову прокаріотичної клітини, один учень висловив упевненість у тому, що вона не містить органел, крім рибосом; другий учень сповістив, що спадкова інформація зберігається у кільцевій молекулі ДНК. Хто з них має рацію?
Учні вивчали мейоз та висловили судження. перший учень сказав,що результатом мейозу є утворення чотирьох гаплоїдних клітин з однієї диплоїдної,. Другий учень зауважив,що внаслідок мейозу у тварин утворюються гамети. Хто з них має рацію?
Молекула ДНК, на відміну від молекули РНК містить нуклеотид
Рецесивна ознака ( хворобу) зчеплену з Х хромосомою виявиться(1) і успадкується (2). Замість цифр у тексті впишіть слова.
*
Четверта частина.
Проаналізуйте твердження стосовно рослини зображеної на малюнку і укажіть правильні. I- цю рослину занесено до Червоної книги України; I I - ця рослина проростає в степах; III -квітки цієї рослини зібрані в суцвіття - китиця.
Проаналізуйте твердження щодо тварини, зображеної на рисунку, і вкажіть правильні. І — розмножується, відкладаючи яйця; II — має трикамерне серце; III — розвивається з метаморфозом.
Проаналізуйте твердження стосовно функцій органів травної системи і вкажіть правильні. І — в органах, позначених цифрами 1 і 4 кисле середовище; II - в органі, позначеному цифрою 2 первинне розщеплення білків; III — у відділ, позначеному цифрою 3 надходить жовч.
26. Установіть відповідність між поняттями (1-4) та його визначенням ( А-Д).
Оберіть одну відповідність.
26. Установіть відповідність між поняттями (1-4) та його визначенням ( А-Д).
Оберіть одну відповідність.
26. Установіть відповідність між поняттями (1-4) та його визначенням ( А-Д).
Оберіть одну відповідність.
26. Установіть відповідність між поняттями (1-4) та його визначенням ( А-Д).
Оберіть одну відповідність.
27. Визначте послідовність організмів за їх потребою у воді, починаючи з найбільш залежних від води.
Оберіть одну із послідовностей.
27. Визначте послідовність організмів за їх потребою у воді, починаючи з найбільш залежних від води.
Оберіть одну із послідовностей.
27. Визначте послідовність організмів за їх потребою у воді, починаючи з найбільш залежних від води.
Оберіть одну із послідовностей.
27. Визначте послідовність організмів за їх потребою у воді, починаючи з найбільш залежних від води.
Оберіть одну із послідовностей.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома