Агар-агар — речовина, яку використовують для виготовлення таких ласощів, як мармелад і пастила. Укажіть організм, з якого добувають цю речовину.
Укажіть тварину, що має трикамерне серце, дихає легнями, шкіра вкрита роговими лусками.
Укажіть орган дихальної системи людини.
Укажіть орган сечовидільної системи, в якому утворюється первинна сеча
Укажіть рівень організації, На якому перебуває еритроцит
Яку функцію в клітині виконують ліпіди
Укажіть органелу основна функція якої синтез АТФ
Сукупність реакцій окиснення органічних речовин з виділенням енергії, — це
Гамети в тваринному організмі утворюються в результаті
Укажіть фактори, здатні спричинити порушення структури молекули ДНК і, як наслідок вплинути на спадковість.
Укажіть науку, що вивчає вимерлі організми.
До автотрофних організмів належать
Друга частина
Учні вивчали голонасінні рослини і висловили судження стосовно цих рослин. Укажіть правильне судження.
^ ^
Серед експонатів музею учні побачили кістковий скелет тварини, в якої
були відсутні ребра.Один учень припустив, що цей скелет належить амфібії, другий - що це скелет ящірки. Хто із них зробив правильне припущення?
Проаналізуйте твердження стосовно ендокринної системи та вкажіть правильні. І — до неї вжодять залози вийнятково внутрішньої секреції; II — тільки залози ендокринної секреції здатні виробляти гормони.
Учні вивчали парасимпатичну нервову систему і висловили судження щодо наслідків впливу її роботи на організм людини. Укажіть правильне судження.
На відміну від тваринної клітини, рослинна клітина містить
Йони якого хімічного елемента беруть участь у процесі зсідання крові.
Учні вивчали процес фотосинтезу та висловили судження. Перший учень сказав, що процес відбувається в мітохондріях. Другий учень зауважив що реакцї світлової фази перебігають на мембранах тилакоїдів. Хто з них має рацію?
Еволюційний процес виникнення подібних пристосувань до прирордніх умов у неспоріднених груп організмів — це
Проаналізуйте твердження стосовно мутаційної мінливості та вкажіть правильні. І - унаслідок мутаційної мінливості відбуваються зміни генотипу, II - ніколи не успадковується.
Третя частина.
Укажіть літеру, якою позначено організм, що характеризується такими ознаками: розмножується насінням, у процесі статевого розмноження відбувається подвійне запліднення.
На рисунку зображено представників ссавців. Як літерою позначено твварину, що має великі різці й живиться рослинною їжею?
Проаналізуйте твердження щодо шкіри та укажіть правильні.
І — цифрою 1 позначено елемент будови, який приймає подразнення зовнішнього середовища; II - цифрою 2 позначено елемент будови шкіри, який утворює та виділяє піт, ІІІ — цифра З вказує на волосяну цибулину
26. Установіть відповідність між групами бактерій ( 1-4 ) та їх функціями ( А-Д ) в природі.
26. Установіть відповідність між групами бактерій ( 1-4 ) та їх функціями ( А-Д ) в природі.
26. Установіть відповідність між групами бактерій ( 1-4 ) та їх функціями ( А-Д ) в природі.
26. Установіть відповідність між групами бактерій ( 1-4 ) та їх функціями ( А-Д ) в природі.
27. Установіть послідовність довність біологічних систем, які перебувають на різних рівнях організації живого, починаючи з найнижчого.
27. Установіть послідовність довність біологічних систем, які перебувають на різних рівнях організації живого, починаючи з найнижчого.
27. Установіть послідовність довність біологічних систем, які перебувають на різних рівнях організації живого, починаючи з найнижчого.
27. Установіть послідовність довність біологічних систем, які перебувають на різних рівнях організації живого, починаючи з найнижчого.
Проаналізуйте твердження щодо ланцюга виїдання та вкажіть правильні. І- на першому трофічному рівні перебувають продуценти , II - другий трофічний рівень утворюють рослиноїдні тварини.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома