Спільна еволюція біологічних видів, які взаємодіють в екосистемі це
Оберіть з наведених прикладів коеволюції систему хижак - жертва
Оберіть з наведених прикладів коеволюції систему рослиноїдна тварина - рослина
Оберіть з наведених прикладів коеволюції систему хазяїн - паразит
Спільне та взаємне пристосування до зміни життєвих умов це
Оберіть малюнок, що ілюструє приклад коадаптацій. Захисне забарвлення. ( декілька правильних відповідей)
Оберіть малюнок, що ілюструє приклад коадаптацій. Попереджуюче забарвлення ( декілька правильних відповідей)
Прикладами мімікрії є:
Кріт європейський і сліпак піщаний – тварини, що ведуть підземний спосіб життя і мають подібні адаптації, однак займають різні екологічні ніші. За яким параметром відрізняються їх екологічні ніші?
Встановіть у якій групі вказано правильну послідовність слів, які необхідно вставити в текст замість крапок:
Відомі із праць Ч.Дарвіна вюрки, які живуть на Галапагоських островах, відрізняються за певними ознаками між собою. Але найважливішою зміною, яка стала причиною виникнення цих видів, була зміна форми ......., яка спричинила зміну ...... у цих птахів.
На одній і тій же території може одночасно жити кілька видів синиць. Всі синиці живляться комахами. Завдяки чому вони вживаються разом і між ними не виникають бійки за територію та кормову базу:
Які параметри використовують для характеристики екологічної ніші?
Використання видами, популяціями, організмами одних і тих самих ресурсів середовища і характер між ними характеризує
Яким правилом пояснюється таке явище?
Якщо два види з подібними вимогами до середовища (живлення, поведінки, місць розмноження тощо) вступають у конкурентні відносини, то один з них повинен загинути або змінити свій спосіб життя й зайняти нову екологічну нішу
Яким правилом пояснюється таке явище?
Якщо в певному місцеіснуванні виникають вільні ділянки (в результаті пожеж, зсувів, тривалих розливів річок тощо), їх заселяють здебільшого нові види, а не ті, що мешкали там раніше.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома