Сукупність взаємопов'язаних популяцій організмів, які взаємодіють між собою та з умовами середовища життя - це...
Продуценти - це:
Ланцюг живлення - це:
Редуценти - це:
Виберіть правильну послідовність ланцюга живлення
Укажіть, до якого трофічного рівня у ланцюгах живлення належать організми-автотрофи
Користуючись правилом екологічної піраміди, визначте, яка маса водоростей потрібна, щоб у морі виріс і міг існувати один дельфін, маса якого 400 кг.
Ланцюг живлення:
водорості - планктонні тварини - риби - дельфін
Встановіть відповідність між назвами організмів та їх приналежністю до певної екологічної групи
1.продуценти а. бактерії гниття
2. консументи І порядку б. полівка
3. консументи ІІ порядку в. пшениця
4. редуценти г. яструб
За походженням екосистеми поділяють на
Складіть схему ланцюга живлення екосистеми озера, включивши до неї такі компоненти: продуценти, консументи І порядку, консументи ІІ порядку, консументи ІІІ порядку.
Яка площа акваторії моря потрібна для прогодування чайки (m = 1 кг, 40% - суха речовина) в ланцюгу живлення: фітопланктон – риба – чайка? Продуктивність фітопланктону – 500 г сухої маси/м 2
Для задоволення своїх господарських потреб, людина на місці природних екосистем створює штучні – антропогенні (тобто створені людиною). Які з зазначених екосистем належать до створених людиною?
Вкажіть ланцюг живлення, який складений правильно.
Яке місце займає людина в ланцюгах живлення?
Лисиця важить 25 кг. Скільки потрібно рослинності аби вона могла вижити і харчуватися, якщо відомо що лисиця консумент ІІІ порядку
Термін "екологія" запровадив:
Виберіть із переліку абіотичні чинники:
Охарактеризуйте зображену на малюнку тварину.
Взаємодія цієї тварини і рослини є прикладом
Відновлення рослинності на місці лісової пожежі — це приклад...
Оселення лишайників на схилах вулканів, якими текла лава, - це приклад ...
Розділ екології, що вивчає закономірності взаємозв'язків організмів окремого виду з середовищем існування -
Діапазон значень зміни чинника від екологічного мінімуму до екологічного максимуму, за якого організм здатний пристосуватись до змін умов середовища, називають законом
Відсутність або нестача деяких екологічних чинників може бути урівноважена іншим близьким (аналогічним) чинником
Різниця між народжуваністю й смертністю становить :
Порівняно з природними біогеоценозами агроценози...
Екосистема це :
Що з переліченого відноситься до властивостей екосистеми?
Детритні ланцюги живлення починаються з
Вкажіть стадію сукцесії з високим ступенем стійкості.
Унаслідок якого процесу кисень повертається в атмосферу?
Скориставшись правилом екологічної піраміди, визначте біомасу продуцентів, необхідну для існування в екосистемі консументів другого порядку, суха маса яких становить 400 кг.
Згідно з правилом екологічної піраміди, ефективність кожної наступної ланки менша попередньої приблизно на ...
Установити співвідношення між типами зв'язків:
1. Прямі
2. Непрямі
3. Трофічні
4. Фабричні
А. Хижак-здобич
Б. Дятел і стовбур дерева
В. Хижак, який впливає на популяцію рослин
Г. Паразит і хазяїн
Які твердження щодо ланцюгів живлення є правильними?
І. Кожна ланка ланцюга живлення займає окремий трофічний рівень.
ІІ. Продуцентами в ланцюгу живлення є рослиноїдні тварини.
Установити співвідношення між структурами:
1. Видова
2. Просторова
3. Екологічна
4. Етологічна
А. Розташування елементів екосистем ярусним порядком
Б. Співвідношення популяцій різних видів, які виконують різні функції в екосистемах
В. Поведінкові механізми популяцій в екосистемах
Г. Видова різноманітність або біомаса
Територія поширення виду
Система взаємозв'язків між особинами, що проявляється в їх поведінці...
Визначте площу (га) поля, що необхідна для прогодування яструба масою 6 кг (суха речовина становить 40 %). Суха маси трави з 1 м 2 становить 300 г.
За правилом екологічної піраміди, визначте, скільки рослинності необхідно, щоб прогодувати лисицю масою 27 кг.
За правилом екологічної піраміди визначте, скільки рослинної речовини необхідно для того, щоб у наведеному біоценозі могли існувати три рослинноїдні птахи масою 1 кг.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома