Укажіть штучну екосистему:
Сукупність взаємопов'язаних популяцій організмів, які взаємодіють між собою та з умовами середовища життя - це...
Продуценти - це:
Ланцюг живлення - це:
Редуценти - це:
Виберіть правильну послідовність ланцюга живлення
Укажіть, до якого трофічного рівня у ланцюгах живлення належать організми-автотрофи
Живий ( біотичний) компонент екосистеми (Декілька варіантів)
Користуючись правилом екологічної піраміди, визначте, яка маса водоростей потрібна, щоб у морі виріс і міг існувати один дельфін, маса якого 400 кг.
Ланцюг живлення:
водорості - планктонні тварини - риби - дельфін
Встановіть відповідність між назвами організмів та їх приналежністю до певної екологічної групи
1.продуценти а. бактерії гниття
2. консументи І порядку б. полівка
3. консументи ІІ порядку в. пшениця
4. редуценти г. яструб
Органічні речовини з неорганічних утворюють
За походженням екосистеми поділяють на
Складіть схему ланцюга живлення екосистеми озера, включивши до неї такі компоненти: продуценти, консументи І порядку, консументи ІІ порядку, консументи ІІІ порядку.
Яка площа акваторії моря потрібна для прогодування чайки (m = 1 кг, 40% - суха речовина) в ланцюгу живлення: фітопланктон – риба – чайка? Продуктивність фітопланктону – 500 г сухої маси/м 2
Для задоволення своїх господарських потреб, людина на місці природних екосистем створює штучні – антропогенні (тобто створені людиною). Які з зазначених екосистем належать до створених людиною?
Вкажіть ланцюг живлення, який складений правильно.
Яке місце займає людина в ланцюгах живлення?
У ланцюгу живлення яблуко - їжак - лисиця - печериця редуцентом буде
Лисиця важить 25 кг. Скільки потрібно рослинності аби вона могла вижити і харчуватися, якщо відомо що лисиця консумент ІІІ порядку
Завершіть ланцюг живлення:
водорості - дафнія -мальок риби-окунь -
Виберіть найменші екосистеми:
На полі росте трава. ЇЇ з"їдає польова миша. Мишу спіймала і з"їла змія. Змію з"їв орел. Хто з цих організмів є консументом ІІ порядку
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома