Оберіть скорочене йонне рівняння, молекулярна форма якого:
3KOH + FeCl3 → 3KCl + Fe(OH)3↓
Закінчіть рівняння хімічної реакції
FeS + 2HCl →
Яку масу цинк сульфату можна отримати при взаємодіі 650 г цинку з сульфатною кислотою.
Установіть генетичний ланцюжок добування ферум(III) оксиду з поданих речовин:
а) ферум(III) хлорид б) залізо в) ферум(III) гідроксид г) ферум(III) оксид
В якому рядку правильно вказані продукти реакції H3PO4 + Ba(OH)2 =
З якими із перелічених речовин може реагувати натрій гідроксид?
Позначте, до якого класу неорганічних сполук належить неорганічна речовина «Х», що бере участь у реакції за схемою:
барій гідроксид + Х → барій карбонат + луг.
Установіть послідовність додавання реактивів (дій) у генетичному ряді:
Cu → CuO → CuSO4 →Cu(OH)2 → CuO
а) NaOH б) H2SO4 в) O2 г) t д) H2O
Вкажіть всі речовини, що взаємодіють з кислотами:
Укажіть реакцію нейтралізації:
При додаванні калій гідроксиду до досліджуваного розчину виділяється газ із різким специфічним запахом амоніаку. Досліджуваний зразок містив:
При нагріванні алюміній гідроксид розкладається на оксид і воду. Складіть рівняння реакції. Сума коєфіцієнтів у рівнянні
Укажіть сполуку, яка утворюється внаслідок взаємодії заліза з водою та киснем
Укажіть речовину, яка може реагувати із залізом
Укажіть амфотерний метал
Обчисліть масу ферум(ІІІ) хлориду, що утворився в реакції заліза кількістю речовини 0,2 моль з достатньою кількістю хлору.
Укажіть, між якими парами речовин відбудеться взаємодія в розчині.
Постійну жорсткість води усувають хімічним способом за допомогою
Вкажіть кислоти, які здатні утворювати кислі солі
Вкажіть схеми можливих реакцій:
Вкажіть електронні формули Сульфуру у збудженому стані:
Заряд йона, що утворюється в разі втрати атомом трьох електронів
З яких орбіталей складається третій енергетичний рівень?
Якщо атом втратив один або декілька електронів, то він перетворюється на ...
Установи відповідність
1 Li A 1s22s22p6
2 Ne Б 1s22s22p63s23p6
3 Mg В 1s22s22p63s1
4 Ar Г 1s22s22p63s2
Д 1s22s1
Який реактив є спільним для визначення хлорид- і ортофосфат-йонів?
Написати рівняння реакції між кальцій хлоридом і аргентум нітратом. У відповіді вказати коефіцієнт перед речовиною, що випадає в осад.
Який газ можна розпізнати за допомогою вапняної води (Са(ОН)2
За допомогою індикатору фенолфталеїну не можна визначити наявність в розчині:
Вкажіть механізм утворення водневого зв'язку
Встановіть відповідність між хімічним складом сполуки та типом хімічного звязку в ній:
А. СІ2
Б. Н2О
В. NH4NO3
Г. NaBr
1. Водневий
2. Йонний
3. Ковалентний неполярний
4. Ковалентний полярний
5. Йонний і ковалентний
Позначте елемент, що окиснюється та елемент, що відновлюється у реакції: 3Н2+ N2 = 2NH3
Вкажіть можливі ступені окиснення Сульфуру:
Алотропні модифікації Карбону відрізняються між собою
Алотропні модифікації Оксигену відрізняються
Позначте тип хімічного зв’язку в металах:
Вкажіть, як змінюються металічні властивості хімічних елементів в головних підгрупах із збільшенням їх протонних чисел
Вкажіть групу металів, у якій усі елементи реагують з водою за стандартних умов.
Назвіть метали, які взаємодіють із розбавленою сульфатною кислотою.
Вкажіть відновник, який використали для проведення реакції, схема якої
WO3 + ? = W + H2O
Які відновники найчастіше використовують для добування металів з оксидних руд?
Вкажіть твердження щодо двохвалентного металу, 14 г якого витісняють з хлоридної кислоти 5,6 л (н.у.) водню.
Обчисліть вихід амоніаку, якщо відомо, що після взаємодії азоту об’ємом 8,96л (н.у.) із воднем утворився амоніак об’ємом 16,0л.
У концентрований розчин з умістом сульфатної кислоти 0,2 моль помістили 16,25 г цинку. Укажіть об'єм сульфур(VI) оксиду, що виділився (н.у.).
Проаналізуйте твердження.
І. Кислотні дощі негативно впливають на озоновий шар: вони є однією з причин утворення озонових дірок.
ІІ. Хімічний аналіз кислотних дощів показує наявність у них сульфітної, сульфатної, нітритної, нітратної кислот.
Укажіть коефіцієнт перед формулою відновника у схемі реакції:
Cu + HNO3 (конц.) → Cu(NO3)2 + NO2 + H2O
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома