Який із зарядів може реально існувати? q1=-6,4× 10-19Кл; q2=+48× 10-20Кл; q3=-16,8× 10-18Кл.
Три однакові мідні кульки несуть на собі заряди: q1=-10нКл; q2=+50нКл; q3=-13нКл. Кульки привели в дотик, а потім роз'єднали. Якими стали заряди кульок?
Як зміниться сила взаємодії двох однакових точкових зарядів, якщо кожен з них зменшити вдвічі і вдвічі зменшити відстань між ними?
В якому напрямку два однакові за модулем заряди q1 та q2 діють на третій заряд?
Досліджуваний електричний заряд зменшили вдвічі та наблизились до нього на відстань, що вдвічі менша за початкову. Як змінилась напруженість електричного поля, якщо порівнювати її з початковою?
На якій відстані від заряду 10нКл напруженість електричного поля складає 1000 Н/Кл?
Два заряди q1=q та q2=4q знаходяться на відстані 21см. В якій точці простору напруженість електричного поля дорівнює нулю?
В якій точці простору потенціал електричного поля точкового заряду в чотири рази менший, ніж в точці А?
Розрахуйте потенціал електричного поля в точці А, яке створене зарядами q1=5мкКл та q2=-15мкКл. Сторона клітинки 10см.
Яку роботу виконає електричне поле, перемістивши заряд 2мКл з точки , потенціал якої 500В, в точку з потеціалом (-100)В?
Провідна куля радіусом 5см несе на собі заряд 15нКл. Як зміниться потенціал кулі, якщо її з'єднати тонким провідником з іншою незарядженою провідною віддаленою кулею, радіус якої 10см?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома