Дві легкі однакові кульки підвішені на шовкових нитках. Кульки зарядили однаковими однойменними зарядами. На якому малюнку зображено ці кульки?
1. Дві легкі однакові кульки підвішені на шовкових нитках. Кульки зарядили однаковими різнойменними зарядами. На якому малюнку зображено ці кульки?
На малюнку зображено три пари заряджених легких однакових кульок, підвішених на шовкових нитках. Заряд однієї з кульок вказано на малюнках. В якому випадку заряд другої кульки є негативним?
Пара легких однакових кульок, заряди яких рівні за модулем, підвішені на шовкових нитках. Заряд однієї з кульок вказано на малюнках. Який з малюнків відповідає випадку, коли заряд другої кульки негативний?
Негативно зарядженою паличкою торкнулися стрижня електроскопа (див. Рисунок). Як був заряджений електроскоп?
В електричне поле позитивно зарядженої кулі вносять позитивно заряджену гільзу. В якій точці поля відхилення гільзи буде мінімальним?
Позитивно зарядженою паличкою торкнулися стрижня електроскопа (див. Рисунок). Як був заряджений електроскоп?
В електричне поле позитивно зарядженої кулі вносять позитивно заряджену гільзу. В якій точці поля відхилення гільзи буде максимальним?
Негативно зарядженою паличкою торкнулися стрижня електроскопа (див. Рисунок). Як був заряджений електроскоп?
В електричне поле позитивно зарядженої кулі вносять негативно заряджену гільзу. В якій точці поля відхилення гільзи буде максимальним?
Позитивно зарядженою паличкою торкнулися стрижня електроскопа (див. Рисунок). Як був заряджений електроскоп?
В електричне поле позитивно зарядженої кулі вносять негативно заряджену гільзу. В якій точці поля відхилення гільзи буде мінімальним?
Два однакових електрометри А і В мають електричні заряди qA= –10 Кл і qВ = + 10 Кл відповідно. Чому стануть рівні їх заряди, після з'єднання електрометрів провідником?
Електричне поле — це ...
Однойменно заряджені тіла:
Силові лінії електричного поля – це ...
Що відбувається під час електризації?
Що таке електроскоп?
За допомогою чого взаємодіють заряди?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома