Електричний струм. Контрольна робота.

Додано: 12 жовтня 2020
Предмет: Фізика, 11 клас
Тест виконано: 1008 разів
15 запитань
Запитання 1

Які носії електричного заряду створюють електричний струм в електролітах? 

варіанти відповідей


Електрони


Електрони та позитивні йони

Позитивні та негативні йони 


Електрони, позитивні та негативні йони

Запитання 2

 Газовий розрад – це …

варіанти відповідей

Процес утворення йонів йонізатором

Свічення газу під дією струму

Проходження струму через газ


Рекомбінація йонів у нейтральні молекули 

Запитання 3


Позначте одне правильне твердження.



варіанти відповідей

Питомий опір електролітів зменшується зі збільшенням температури.

Опір провідника прямо пропорційний напрузі на його кінцях.

Сила струму в замкненому колі прямо пропорційна повному опору кола

Причиною світіння ламп денного світла є коронний розряд.

Запитання 4



Знайдіть загальну силу струму в колі, (див. рисунок), якщо R1R2 =R3 =3 Ом, R4 = 6 Ом , ЕРС джерела струму 21 В, а внутрішній опір 1 Ом. 


варіанти відповідей

2 А

3 А

4 А

1 А

Запитання 5

Електричний струм у лампі, що горіла протягом 5 год, виконав роботу 2 МДж. Лампа працювала під напругою 200 В. Знайдіть її опір.



варіанти відповідей

36 Ом

180 Ом

360 Ом

1,8 Ом

Запитання 6

У процесі сріблення 10 ложок протягом 5 год через розчин солі срібла пропускали струм силою 2 А. Площа поверхні кожної ложки 50 см2. Визначте товщину шару срібла. k=1,12 ·10-6 кг/ Кл, густина срібла 10500 кг/м3



варіанти відповідей

7,68 мкм

768 мкм

76,8 мкм

0,768 мкм

Запитання 7

Позначте одне правильне твердження. 



варіанти відповідей

Один кулон – це заряд, що проходить через поперечний переріз провідника за 1 хв, якщо сила струму в провіднику 1 А.

Опір провідника залежить від площі його перерізу.

Основні носії зарядів у напівпровідниках р-типу – вільні електрони.

Електричний струм – це хаотичний (тепловий) рух заряджених частинок.

Запитання 8

Електричний опір пояснюється тим, що..


варіанти відповідей

вільні заряджені частинки в провіднику розганяються електричним полем і,

зіштовхуючись з іншими частинками,передають їм частину своєї кінетичної

енергії

в провіднику виникає протидія електричному струму

електричні властивості речовини характеризуються питомим опором провідника

сила струму чисельно дорівнює заряду,що проходить через поперечний переріз провідника за секунду

Запитання 9

Яку роботу виконує струм 1,5 А у нагрівному елементі електричного чайника за 5 хв.?Чайник підключено до мережі напругою 220 В.


варіанти відповідей

1,65 кДж

44 кДж

99 кДж

148,5 кДж

Запитання 10

Яким є питомий опір матеріалу, з якого виготовлена спіраль нагрівного елемента потужністю 2200 Вт? Довжина спірали 11 м,поперечний переріз

0,21 мм2,напруга в мережі 220 В.


варіанти відповідей

0,55*10-7 Ом*м

4,2*10-7 Ом*м

5*10-7 Ом*м

11*10-7 Ом*м

Запитання 11

Яка з навкдених формул є математичним записом визначення напруги?



варіанти відповідей

U=I*R

U=A:q

U=P:I

U=½mv2

Запитання 12

Обчисліть ЕРС джерела струму з внутрішнім опором 0,5 Ом,якщо в разі підключення резистора опором 10,5 Ом напруга на клеммах джерела 31,5 В.



варіанти відповідей

24 В

24,6 В

30,8 В

33 В

Запитання 13

Вольтметр має :



варіанти відповідей

малий опір і підключається до ділянки кола паралельно

великий опір і підключається до ділянки кола паралельно

малий опір і підключається до ділянки кола послідовно


великий опір і підключається до ділянки кола послідовно

Запитання 14

При короткому замиканні кола:



варіанти відповідей

сила струму через джерело зменшується

напруга назатискачах джерела збільшується

ЕРС джерела струму збільшується

падіння напруги на внутрішньому опорі джерела збільшується

Запитання 15

ККД джерела струму-це:



варіанти відповідей

відношення напруги на клеммах джерела до його ЕРС

відношення сили струму в зовнішньому колі до сили струму через джерело

відношення падіння напруги на внутрішньому опорі джерела до ЕРС джерела

відношення падіння напруги на внутрішньому опорі джерела

до напруги на його клеммах

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест