Сучасна модель атома.Протонно-нейтронна модель атома. Досліди Резерфорда. Ядерні сили.

Сучасна модель атома.Протонно-нейтронна модель атома.досліди Резерфорда. Ядерні сили. Самостійна робота. Дистанційне навчання.

Контроль знань. Т.В.Чертіщева, 2017

Додано: 11 січня 2021
Предмет: Фізика, 9 клас
Тест виконано: 349 разів
14 запитань
Запитання 1

Укажіть частинки які суттєво впливають на масу тіла.


варіанти відповідей

Електрони

протони.

протони та нейтрони

Протони та електрони.

Запитання 2

Укажіть, скільки нейтронів входять до складу атома барію

варіанти відповідей

56

30

81

35

Запитання 3

Укажіть частинки які суттєво впливають на величину заряду ядра.

 

варіанти відповідей

Електрони

протони.

протони та нейтрони

Протони та електрони.

Запитання 4

Укажіть, скільки нейтронів входять до складу атома цинку

варіанти відповідей

56

30

81

35

Запитання 5

Укажіть скільки протонів містить ядро і як називають елемент, заряд якого 6,4·10-19 Кулона.


 

.

 

варіанти відповідей

4, гелій  

3, берилій  

4, берилій    

3, літій

Запитання 6

Установіть відповідність між назвами частинок та їхніми спільними властивостями. Альфа частинка і протон

варіанти відповідей

Мають майже однакові маси; 

 мають заряди однакові за знаком; 

Не входять до складу атома;  

мають заряди однакові за модулем;

Не відхиляються в електричних і магнітних полях.

Запитання 7

Установіть відповідність між назвами частинок та їхніми спільними властивостями. Електрон і протон


варіанти відповідей

Мають майже однакові маси; 

 мають заряди однакові за знаком; 

Не входять до складу атома;  

мають заряди однакові за модулем;

Не відхиляються в електричних і магнітних полях.

Запитання 8

Установіть відповідність між назвами частинок та їхніми спільними властивостями. Протон і нейтрон


варіанти відповідей

Мають майже однакові маси; 

 мають заряди однакові за знаком; 

Не входять до складу атома;  

мають заряди однакові за модулем;

Не відхиляються в електричних і магнітних полях.

Запитання 9

Установіть відповідність між назвами частинок та їхніми спільними властивостями.

Гама випромінювання і нейтрони

варіанти відповідей

Мають майже однакові маси; 

 мають заряди однакові за знаком; 

Не входять до складу атома;  

мають заряди однакові за модулем;

Не відхиляються в електричних і магнітних полях.

Запитання 10

Укажіть скільки протонів містить ядро і як називають елемент, заряд якого 4,8·10-19 Кулона.


 

.

 

варіанти відповідей

4, гелій  

3, берилій  

4, берилій    

3, літій

Запитання 11

Установіть відповідність між назвою частинки та її властивостями.

Ядро атома; 


варіанти відповідей

Має негативний заряд; обертається навколо ядра;


Найдрібніша частинка речовини.

знаходиться в центрі атома, в невеликому об’ємі зосереджена майже вся маса атома; 

 має позитивний заряд, знаходиться в середині ядра;  

незаряджена частинка знаходиться всередині ядра.

Запитання 12

Установіть відповідність між назвою частинки та її властивостями.

 протон;

варіанти відповідей

Має негативний заряд обертається навколо ядра;

Найдрібніша частинка речовини.

знаходиться в центрі атома, в невеликому об’ємі зосереджена майже вся маса атома; 

 має позитивний заряд, знаходиться в середині ядра;  

незаряджена частинка знаходиться всередині ядра.

Запитання 13

Установіть відповідність між назвою частинки та її властивостями.

 Нейтрон; 

варіанти відповідей

Має негативний заряд обертається навколо ядра;

Найдібніша частинка речовини

знаходиться в центрі атома, в невеликому об’ємі зосереджена майже вся маса атома; 

 має позитивний заряд, знаходиться в середині ядра;  

незаряджена частинка знаходиться всередині ядра.

Запитання 14

Установіть відповідність між назвою частинки та її властивостями.

  електрон.


варіанти відповідей

Має негативний заряд, обертається навколо ядра;

незаряджена частинка знаходиться всередині ядра.

знаходиться в центрі атома, в невеликому об’ємі зосереджена майже вся маса атома; 

 має позитивний заряд, знаходиться в середині ядра;  

найдрібніша частинка речовини;


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест