ГР1: Досліджує ситуації та створює математичні моделі
ГР2: Розв'язує математичні задачі
ГР3: Інтерпретує та критично аналізує результат
ГР1 - Дано довжину прямокутника a+3 і ширину b-1. Який вираз описує площу прямокутника?
ГР1 - Який із виразів можна використати для розрахунку об'єму куба зі стороною x+2?
ГР1 - Маса одного яблука 150 г. Виберіть вираз, що описує масу n яблук у кілограмах:
ГР1 - Обчисліть числове значення виразу 2x+5y, якщо x — кількість тижнів, а y — кількість днів: x=3, y=2.
ГР1 - Швидкість автомобіля u км/год. Знайти вираз, що описує відстань, яку проїде автомобіль за t годин, якщо швидкість збільшиться на 10 км/год:
ГР1 - Виберіть правильну модель виразу для вартості n олівців, якщо кожен коштує x+5 грн:
ГР2 - Обчисліть значення виразу 3x2+2x-5, якщо x=2:
ГР2 - Спростіть вираз: 5a+3a2+2a-7a2:
Перетворіть у степінь: x · x · x3:
ГР2 - Обчисліть значення одночлена 2x3y2z, якщо x=1, y=2, z=3:
ГР2 - Виконайте множення одночленів: (2x2y)(3xy2):
ГР2 - Знайдіть результат піднесення одночлена 2a2b до другого степеня:
ГР3 - Перевірте, чи є тотожність правильною: (x+y)2=x2+y2:
ГР3 - Яке числове значення виразу x2+2x+1, якщо x=0:
ГР3 - У задачі отримано результат для виразу x3-3x2+x=2, якщо x=2. Чи правильний результат?
ГР3 - Знайдіть помилку в обчисленні:
Вираз: 3a2b · 2ab2 = 6a3b2.
ГР3 - Учень отримав результат для виразу 2x2+4x-2x2+5= 4x+5. Чи правильний висновок?
ГР3 - Чи є вирази x(x+2) та x2+2x тотожними?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома