Елементи- метали. Узагальнення знань з теми "Металічні елементи".

Додано: 14 квітня 2020
Предмет: Хімія, 11 клас
Тест виконано: 168 разів
20 запитань
Запитання 1

Вкажіть НЕправильне твердження:

варіанти відповідей

метали проводять електричний струм краще, ніж неметали.

густина металів змінюється в широких межах.

елементів-металів менше, ніж елементів-неметалів

неметали мають нижчу електропровідність, ніж метали.

Запитання 2

Вкажіть, який метал має найбільшу густину:

варіанти відповідей

алюміній

платина

вольфрам

осмій

Запитання 3

Вкажіть, який метал має найменшу теплопровідність серед металів:

варіанти відповідей

свинець

ртуть

мідь

золото

Запитання 4

Метали у природі...

варіанти відповідей

перебувають тільки у вільному стані

трапляються переважно у вигляді кислих солей

перебувають у вигляді сплавів

перебувають переважно в окисненому стані

більше число металів перебуває у вигляді руд

Запитання 5

За звичайних умов з водою взаємодіють метали....

варіанти відповідей

розташовані у ряду активності між алюмінієм і воднем

активніше за магній

розташовані в ряду активності праворуч від водню

активніше за мідь

Запитання 6

Вкажіть оксид і гідроксид яких елементів мають амфотерні властивості

варіанти відповідей

Магнію

Берилію

Натрію

Цинку

Алюмінію

Хлору

Запитання 7

Вкажіть спільну хімічну властивість металів:

варіанти відповідей

здатність взаємодіяти з основними оксидами

здатність реагувати з азотом

здатність реагувати з лугами

здатність реагувати з кислотами

здатність розчинятися у воді

Запитання 8

Корозія металів...

варіанти відповідей

забезпечує їх захист від руйнування

спричиняє руйнування металів

усуває небажану хімічну активність будь-якого металу

забезпечує збереження цілісності поверхні металу

Запитання 9

Вкажіть назву групи елементів, які здатні витісняти водень з води

варіанти відповідей

підгрупа Феруму

лужноземельні

платинові елементи

підгрупа Купруму

лужні

галогени

Запитання 10

Вкажіть електронну родину хімічних елементів, до якої належать лужні метали

варіанти відповідей

f-елементи

s-елементи

d-елементи

p-елементи

Запитання 11

Вкажіть правильне твердження, що описує властивості заліза

варіанти відповідей

реагує з концентрованою нітратною кислотою

реагує із солями менш активних металів

взаємодіє з киснем, утворюючи солі

реагує із солями більш активних металів

за нормальних умов активно взаємодіє з водою

Запитання 12

Вкажіть, яку ступінь окиснення виявляють метали ІІІА у сполуках:

варіанти відповідей

+1

+2

+3

+5

Запитання 13

Вкажіть на чому базується добування алюмінію

варіанти відповідей

електролізі водного розчину кріоліту

електролізі розчинів солей алюмінію

електролізі розплавлених солей алюмінію

термічному розкладі алюміній гідроксиду

термічному розкладі алюміній оксиду.

Запитання 14

Вкажіть, у якій кислоті алюміній не розчиняється за звичайних умов?

варіанти відповідей

HCl

HNO3

H2SO4(конц.)

HF

H2SO4(ровед.)

Запитання 15

Вкажіть, яка речовина утвориться, при взаємодії заліза з розбавленою хлоридною кислотою:

варіанти відповідей

FeCl2

FeOHCl2

FeCl3

Fe(OH)2Cl

Запитання 16

Вкажіть, у якій кислоті мідь за звичайних умов не розчиняється?

варіанти відповідей

концентрована нітратна кислота

розведена хлоридна кислота

концентрована сульфатна кислота

розведена нітратна кислота

Запитання 17

Вкажіть реагенти, за допомогою яких можна отримати цинк гідроксид?

варіанти відповідей

Zn, H2O

ZnSO4, NaOH

ZnO, H2O

ZnCl, H2O

Запитання 18

Вкажіть назву металу, який не витісняє водень з розбавленої сульфатної кислоти:

варіанти відповідей

алюміній

цинк

срібло

залізо

кальцій

платина

Запитання 19

Вкажіть масу алюмінію, який може витіснити 6,72 л водню (н.у.) із сульфатної кислоти? (г)

варіанти відповідей

6,4г

5,4г

10,8г

7,6г

Запитання 20

Суміш купрум(ІІ) сульфату і ферум(ІІ) сульфату, маса якої становить 15,6г, прореагувала без залишку з барій хлоридом. Одержали осад,масою 23,3г. Визначте масу ферум(ІІ) сульфату в суміші.

варіанти відповідей

13,6г

3,6г

5,0г

6,70г

7,6г

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест