Еволюція фізичної картини світу. Розвиток уявлень про природу світла. Фізика і науково-технічний прогрес

Тест виконано: 469 разів
11 запитань
Запитання 1

Скільки сфер оточують Землю у просторі за геоцентричною системою світу

варіанти відповідей

5

3

8

11

Запитання 2

Яка теорія пояснила існування багатьох загадкових об’єктів Всесвіту?

варіанти відповідей

геліоцентрична

геоцентрична

атомно-ядерна 

відносності 

Запитання 3

Хто довів, що світло – це електромагнітні хвилі?

варіанти відповідей

Дж. Максвелл

Г. Герц 

Микола Коперник

Запитання 4

Винайдення й широке розповсюдження радіо стали можливими після створення........


варіанти відповідей

теорії електромагнітного поля

корпускулярно-хвильового дуалізму

закону Ома 

квантової теорії світла

Запитання 5

Згідно з ............................... світло – це потік частинок (корпускул), що випускаються світними тілами, причому рух світлових корпускул підпорядковується законам механіки.

варіанти відповідей

хвильовою теорією Гюйгенса

теорію електромагнітного поля

корпускулярною теорією Ньютона

Запитання 6

З якого року на орбіті Землі працює телескоп «Габбл»?

варіанти відповідей

1992 р.

2000 р.

1995 р.

1990 р.

Запитання 7

Які вчені майже одночасно створили дві абсолютно різні теорії світла?

варіанти відповідей

Микола Коперник 

Альберт Ейнштейн 

Ісак Ньютон


Крістіан Гюйґенс

Запитання 8

Де побували космічні апарати?

варіанти відповідей

Марс

Венера

інші небесні тіла

Місяць

Запитання 9

Наприкінці XIX – на початку XX ст. ..................................................

варіанти відповідей

майже одночасно два видатні фізики створили дві абсолютно різні теорії світла.

створили теорію електромагнітного поля.

з’явилися незаперечні докази атомно-ядерної структури матерії.

Запитання 10

Які явища, властиві лише хвилям?

варіанти відповідей

дифракція

фотоефект

інтерференція

Запитання 11

Технології майбутнього

варіанти відповідей

Штучний інтелект

бездротова електрика

смартфони

генетика

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест