Яка кількість етапів розвитку благодійності та фандрайзингу в Україні
Практика отримання необхідних послуг шляхом вирішення суспільно значущих завдань силами безлічі добровольців, координація діяльності яких здійснюється за допомогою інформаційних технологій.
Процес колективної співпраці людей (донорів), які добровільно об’єднують свої кошти або інші ресурси разом, щоб підтримати зусилля або надати допомогу у вирішенні якоїсь суспільної проблеми інших людей або організацій (реципієнтів), що здійснюється, як правило, через Інтернет.
Новий сучасний інструмент благодійності, що полягає в застосуванні мобільних технологій. Це можливість шляхом сучасних технологій – інтернету і мобільного зв’язку – зробити благодійність масштабним рухом, полегшити доступ мільйонів людей до благодійних проектів.
Географічно розподілена інфраструктура, що об’єднує безліч ресурсів різних типів (процесори, довготривала і оперативна пам’ять, сховища та бази даних, мережі), доступ до яких користувач може отримати з будь-якої точки світу, незалежно від місця їх розташування.
Віртуальне гіперпосилання, за допомогою якого відбувається з’єднання фізичного світу до онлайнової інформації.
Перспективним напрямком розширення можливостей фандрайзингової діяльності є досконале опанування методик її здійснення та усвідомлення відмінностей між даними методиками для різних категорій донорів.
Навідомішим благодійником ХІХ – початку ХХ ст., який здійснював численні пожертви в сферу освіти, відкрив багато шкіл і гімназій, заснував жіноче початкове училище, пансіон для підготовки народних учителів.
Навідомішим благодійником ХІХ – початку ХХ ст., який сприяв розвитку і фінансуванню культурних ініціатив, зібрав велику колекцію козацько-гетьманської музейної та архівної старовини і створив унікальну збірку Шевченкіади, облаштував могилу Шевченка в Каневі
Етап рзвитку благодійності в Україні, що характеризується всебічним розвитком меценатства та спонсорства в сферах культури та освіти не лише «за покликом душі», а й для популяризації своєї персони у суспільстві.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома