Інституційний аспект менеджменту фандрайзингу
Функціональний аспект менеджменту фандрайзингу
Пожертви в натуральній формі:
Благодійні маркетингові заходи це
Щоб отримати фінансування з бюджету, організації повинні:
Фахівці з фандрайзингу рекомендують громадським об'єднанням, звертаючись за допомогою до органів влади дотримуватися правила
Щорічно, саме приватні особи жертвують
Найчастіший вид фінансової допомоги
Надаються фірмою, яка не має можливості самостійно активно проводити свою соціальну політику за посередництвом благодійної організації-посередника (фонду), щоб ця організація розпорядилася пожертвою від імені фірми
Фірма робить пожертви в сумі, що дорівнює тій, яку зібрали люди (організації) на будь-яку благодійну програму або в будь-яку благодійну організацію
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома