Процес розробки стратегій і управління організацією для успішної її реалізації.
Більш конкретно сформульований орієнтир в порівнянні з баченням.
Стратегія найвищого рівня для компанії і сфер її діяльності в цілому.
Стратегія найвищого рівня для вузькоспеціалізованих компаній або стратегія другого рівня для диверсифікованих компаній (рівень окремих господарських підрозділів).
Формулювання місії проводиться за ...
Стратегія, що існує окремо для кожного функціонального напряму діяльності диверсифікованої чи вузькоспеціалізованої компанії (стратегія маркетингу, стратегія фінансів тощо).
Стратегія, що є вужчою стратегією для окремих структурних одиниць (заводів, магазинів та ін.) та окремих відділів (всередині функціональних напрямів).
Стратегія, яка може бути визначена як загальний план узгодження маркетингових цілей фірми та її можливостей, дослідження ринків та вимог споживачів, визначення на цій основі тих товарів, які мають найбільшу цінність для споживача і найкращі перспективи збуту.
Загальний план нарощування виробничих потужностей і матеріально-технічного забезпечення виробничого процесу відповідно до маркетингової стратегії підприємства.
Мета стратегічного планування — встановити певний порядок дій для підготовки ефективного функціонування конкурентоспроможного підприємства.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома