Фейк

Додано: 23 травня 2020
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 156 разів
5 запитань
Запитання 1

Яке з цих тверджень не є безперечною ознакою фейкового (несправжнього) повідомлення?


варіанти відповідей

 Події насправді відбувалися в іншому місці, ніж стверджується у повідомленні


 Подія, про яку йдеться, відбулася досить давно, хоча подається як свіжа новина


Фото, яке ілюструє подію, зроблено в іншому місці


Це сюжет російського телеканалу


Пряма мова (синхрон) діючої особи сюжету урізається таким чином, що спотворюється сенс сказаного


Запитання 2

Як можна розпізнати фейкове повідомлення ?

варіанти відповідей

Знайти першоджерело інформації


Перевірити, чи фото, яким супроводжується повідомлення, зроблено саме там і саме тоді, як це стверджується


Придивитися, чи відповідає фото чи відеоряд порі року, часу доби, погодним умовам саме там і тоді, коли знімався сюжет


Подивитися, чи немає у тексті «маркерних» формулювань: «як повідомляють», «як відомо», «розповідають»


Зробити скріншот іконки сумнівного відеосюжету і перевірити його через сервіс Google Image


Подивитися, чи не «відфотошоплено» фото


Всі правельні варіанти відповідей

Запитання 3

Скільки фотографій бажано викладати у мережу після певної події, де ви були присутні?

варіанти відповідей

Всі, які були відзняті


Не більше п’яти виразних фото для локальної події

Чим більше – тим краще


Не більше 10 виразних фото для великої події


Запитання 4

Як треба знімати відео для оприлюднення? 

варіанти відповідей

Знімати бажано, тримаючи смартфон вертикально


Треба знімати все і викладати ролик повністю, без редагування


Знімати бажано, тримаючи смартфон горизонтально


Викладати в мережу відео треба за тривалістю рівно стільки, щоб глядач зрозумів, що відбувається на екрані


Запитання 5

Як написати пост у соціальній мережі? 

варіанти відповідей

Пост має бути розміром не менше двох сторінок


Починати пост треба відразу з найважливішої думки чи інформації


Ніколи не перевіряйте грамотність написаного


Писати треба стисло, намагатись формулювати думки чітко і недвозначно


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест