Фінанси підприємств Тема 11

Додано: 22 травня 2023
Предмет: Економіка, 3 клас
Тест виконано: 30 разів
10 запитань
Запитання 1

Фінансова криза - це фаза розбалансованої діяльності підприємства та обмежених можливостей впливу його керівництва на фінансові відносини, що виникають на цьому підприємстві. 

варіанти відповідей

вірно

не вірно

Запитання 2

Фактори, які можуть призвести до фінансової кризи на підприємстві, поділяють на зовнішні або

варіанти відповідей

екзогенні 

ендогенні

Запитання 3

Фактори, які можуть призвести до фінансової кризи на підприємстві, поділяють на внутрішні або

варіанти відповідей

екзогенні 

ендогенні

Запитання 4

Екзогенні фактори фінансової кризи на підприємстві:

варіанти відповідей

зменшення купівельної спроможності населення;

значний рівень інфляції; 

низька якість менеджменту;

дефіцити в організаційній структурі

Запитання 5

Ендогенні фактори фінансової кризи на підприємстві:

варіанти відповідей

зменшення купівельної спроможності населення;

значний рівень інфляції; 

низька якість менеджменту;

дефіцити в організаційній структурі

Запитання 6

Криза - коли на підприємстві зруйновано виробничий потенціал і відсутні довгострокові фактори успіху; 


варіанти відповідей

стратегічна

прибутковості

ліквідності

Запитання 7

Криза - коли перманентні збитки вихолощують власний капітал, що призводить до незадовільної структури балансу

варіанти відповідей

стратегічна

прибутковості

ліквідності

Запитання 8

Криза - коли підприємство є неплатоспроможним або існує реальна загроза втрати платоспроможності. 

варіанти відповідей

стратегічна

прибутковості

ліквідності

Запитання 9

Стратегія - передбачає різке скорочення витрат, закриття та розпродаж окремих підрозділів підприємства, скорочення та розпродаж обладнання, звільнення персоналу, скорочення окремих частин ринкового сегмента, зменшення відпускних цін і (або) обсягів реалізації продукції.


варіанти відповідей

Захисна

Наступальна

Запитання 10

Стратегія - передбачає активні дії: модернізацію обладнання, впровадження нових технологій та ефективного маркетингу, підвищення цін, пошук нових ринків збуту продукції, розробку та реалізацію прогресивної стратегічної концепції контролінгу та управління.


варіанти відповідей

Захисна

Наступальна

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест