Фінансова грамотність. Етика взаємин споживача та інших учасників ринку.

Додано: 6 травня 2020
Предмет: Економіка, 6 клас
Тест виконано: 508 разів
10 запитань
Запитання 1

Як споживач людина зобовязана... (оберіть кілька вірних відповідей)

варіанти відповідей

Читати інструкції на товарі і використовувати його за прямим призначенням

Запитувати потрібну для себе інформацію

Наполягати на справедливому і розумному вирішення питання, якщо споживач не задоволений своєю покупкою

Не зберігати чеки, квитінції

Не завдавати шкоди навколишньому середовищу під час використання товарів.

Запитання 2

Обери принципи відповідального ставлення до покупок

варіанти відповідей

ставлюсь до покупок як до розваги

інколи ходжу до магазину, щоб поспілкуватися, дослідити нові модні тенденції

вибираю продукти, після використання яких залишається небагато відходів

Варто не купуувати пластикові пакети, носити з собою торбину з тканини або купувати у паперовому пакеті

Запитання 3

Екологічне маркування забезпечує споживачів інформацією про

варіанти відповідей

екологічність продукції загалом

натуральні продукти харчування (органічне виробництво)

екологічність окремих компонентів, властивостей або процесу виготовлення продукції

Запитання 4

Екологічні знаки інформують про

варіанти відповідей

безпечність продукції для життя, здоров'я, майна споживачів і довкілля

способи, що забруднюють довкілля

Запитання 5

Обери знак ,екомаркування

варіанти відповідей
Запитання 6

Знак екомаркування, який означає, що продукція містить частину переробленого матеріалу

варіанти відповідей
Запитання 7

Знак, за яким можна визначити країну виробника

варіанти відповідей
Запитання 8

Знак, який вказує на те, що товар потрібно берегти від вологи

варіанти відповідей
Запитання 9

Етика вивчає

варіанти відповідей

мораль, суспільні норми поведінки, звичаї

правила поведінки людей певної професії

сферу естетичного ставлення людини до світу, теорію мистецтва

Запитання 10

Оберіть приклади етичної поведінки в торгівлі

варіанти відповідей

неповна інформація про товар

справедливе ціноутворення

неправдива реклама

повага до споживача незалежно від рівня його матеріального забезпечення

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест