Фонетика — це розділ мовознавства, що вивчає:
Укажіть рядок, у якому всі звуки дзвінкі:
Укажіть рядок, у якому всі слова написано правильно:
Укажіть рядок, у якому в правописі окремих слів допущено помилки:
Укажіть слова, які не можна переносити з рядка в рядок:
Укажіть слова, у яких складоподіл і перенос не збігаються:
Укажіть слова, у яких помилково позначено перенос:
Укажіть слова, у яких наголошений останній склад:
Укажіть слова, у яких немає дзвінких приголосних:
Укажіть правильні твердження:
До лабіалізованих належать звуки:
Укажіть рядок, у якому всі приголосні звуки сонорні:
Укажіть рядок, у якому всі слова правильно наголошені:
Укажіть рядки, у яких в усіх словах відбувається подвоєння літер:
Укажіть рядки, у яких всі слова пишуться з нн:
Укажіть рядки, у яких відбуваються зміни приголосних при їх збігу:
Установіть відповідність:
1 усі приголосні дзвінкі в словах рядка
2 у всіх словах є побічні наголоси
3 усі приголосні тверді в словах рядка
4 усі приголосні глухі в словах рядка
А щогла, смуга, будинок, ковдра
Б берег, дзвін, вокзал, молотьба
В синьо-жовтий, новобудова, гірничодобувний
Г цюрихський, тюркський, баскський, малаккський
Ґ сапа, тік, шапка, опис, спектися
Прочитайте текст. Виконайте завдання до нього.
(1) Родючі поля запоріжські. (2) Та цього літа напрочуд заколосились вони ще небувало буйним врожаєм. (3) Аж стебло погнулося... (4) Навіть не віриться, що десь отаке ж чарівне й неозоре врожайне багатство витолочується чобітьми, нищиться металом і заливається людською кров'ю. (5) А при думці, що все це теж коїть людина, стискається серце.
Орфографічну помилку допущено в написанні слова:
Прочитайте текст. Виконайте завдання до нього.
(1) Родючі поля запоріжські. (2) Та цього літа напрочуд заколосились вони ще небувало буйним врожаєм. (3) Аж стебло погнулося... (4) Навіть не віриться, що десь отаке ж чарівне й неозоре врожайне багатство витолочується чобітьми, нищиться металом і заливається людською кров'ю. (5) А при думці, що все це теж коїть людина, стискається серце.
Слова з буквами, що позначають два приголосних звуки, є в реченні:
Прочитайте текст. Виконайте завдання 9-11 до нього.
(1) Родючі поля запоріжські. (2) Та цього літа напрочуд заколосились вони ще небувало буйним врожаєм. (3) Аж стебло погнулося... (4) Навіть не віриться, що десь отаке ж чарівне й неозоре врожайне багатство витолочується чобітьми, нищиться металом і заливається людською кров'ю. (5) А при думці, що все це теж коїть людина, стискається серце.
Слова, у яких усі приголосні дзвінкі, є в реченнях:
З'ясуйте, у якому рядку в усіх словах літери я. ю, є позначають два звуки.
Визначте, у якому рядку всі слова розташовано в алфавітному порядку.
При словотворенні можливе чергування голосних у рядках
Спрощення приголосних немає на письмі через його відсутність у вимові у всіх словах рядка:
Звуки [у]-[в] розрізняють значення слів:
Прийменник у слід уживати у словосполученнях рядків:
Чергування і-й дотримано в рядках:
У правописі іменників із суфіксом –ин- допущено помилки в рядках:
Після шиплячих [е] чергується з [о] у всіх словах рядка:
Спрощення приголосних позначається на письмі у всіх словах рядків:
Прикметники із суфіксом –зьк- утворюються від іменників у рядках:
Чергування перших звуків можливе у всіх словах рядків:
Не дотримано чергування прийменників з, із, зі у рядку:
Не дотримано чергувань прийменників у фразеологізмах:
Вкажіть, у якому рядку в усіх словах приголосні тверді.
У якому рядку в усіх словах слід писати літеру ґ?
У якому рядку в усіх словах кількість звуків відповідає кількості букв?
Вкажіть, у якому рядку в усіх словах є чергування приголосних звуків.
Вкажіть, у якому рядку в усіх словах є спільний звук.
У якому рядку в усіх словах літери я, ю, є позначають один звук?
Визначте, у якому рядку в усіх словах приголосні глухі.
Вкажіть, у якому рядку в усіх словах дж і дз позначають один звук.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома