«Форми організації процесу навчання при вивченні інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

Додано: 28 березня 2023
Предмет: Основи здоров’я, 11 клас
Тест виконано: 194 рази
30 запитань
Запитання 1

Процес установлення зв’язків між структурними компонентами змісту освіти з метою фор­мування цілісного уявлення про світ

варіанти відповідей

навчання 

інтеграція 

викладання 

Запитання 2

Що потрібно, щоб об’єднання різних дисциплін на уроці назвати інтегрованим уроком

варіанти відповідей

провідна ідея

чітка структура

групова робота

Запитання 3

Об’єднують блоки знань із різних освітніх галузей навколо однієї освітньої події

варіанти відповідей

проекти 

досліди 

тематичні дні (тижні)

Запитання 4

Основна перевага методу «освітня подія (тема, ідея)»:


варіанти відповідей

створення продуктів  проектної діяльності

групова робота

засвоєння знань, які не передбачені програмою

Запитання 5

Основний недолік методу «освітня подія (тема, ідея)»


варіанти відповідей

розширення предметного змісту

непропорційність розподілу матеріалу між предметами

формування мотивації до навчання

Запитання 6

Головне дидактичне забезпечення для інтегрованого навчання

варіанти відповідей

ІКТ

освітні осередки

інтегрований підручник

Запитання 7

Основна мета курсу «Я досліджую світ»


варіанти відповідей

формування цілісної картини світу

оволодіння основами практико-орієнтованих знань

створення продуктів освітньої діяльності

Запитання 8

Навчання учнів з розділу «Добробут» дає можливість учням на практиці в реальних життєвих умовах застосувати свої знання щодо:

варіанти відповідей

дотримання правил гігієни

використання енергії та енергозбереження

соціальної взаємодії

переробки побутового сміття та відходів

розвитку суспільства

Запитання 9

Найбільш актуальні технології в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»


варіанти відповідей

інформаційно-комунікаційні

проектна

загальнопедагогічні

авторитарні

Запитання 10

Плануючи та організовуючи інтегровані уроки, доцільно враховувати такі умови:


варіанти відповідей

визначити місце уроку в розкладі уроків

правильно визначити головну мету уроку, яка відображатиме його специфіку — інтегративність

установити велику кількість зв’язків у змісті навчального матеріалу

визна­чити учнів для опитування

Запитання 11

При формуванні компетенцій уроки «Я досліджую світ» треба планувати таким чином, щоб вони сприяли набуттю учнями навичок самостійного пошуку відповідей на поставлені запитання, для чого вони мають


варіанти відповідей

вміти запитувати

аналізувати факти

узагальнювати

робити логічні висновки

відтворювати вивчене 

Запитання 12

Освітня технологія, де головним засобом є навчальне дослідження, у процесі якого передбачається вико­нання учнями дослідницьких навчальних завдань з невідомим заздалегідь рішенням, спрямованих на створення уявлень про об’єкт або явище навколишнього світу.

варіанти відповідей

дослідницька діяльність учнів

проектна діяльність учнів

пошукова діяльність учнів

репродуктивна діяльність учнів

Запитання 13

Найбільш економічна система навчання


варіанти відповідей

проектна діяльність учнів

репродуктивна діяльність учнів

пошукова діяльність учнів

дослідницька діяльність учнів

Запитання 14

Процес пошуку невідомого, нових знань, один з видів пізнавальної діяльності людини

варіанти відповідей

навчання

дослідження

проект

практика

Запитання 15

Форми представлення результатів дослідження:

варіанти відповідей

конференції

розповіді

презентації

портфоліо

виступи

Запитання 16

Згідно з освітньою програмою «Я досліджую світ» у навчанні перевага надається


варіанти відповідей

практичним роботам

роботі за підручником

на­вчальним проектам

вирішенню ситуативних завдань

роботі в зошиті з друкованою основою

Запитання 17

Оберіть тематику дослідницького практикуму з освітньої галузі «Соціальна та здоровязбережувальна»

варіанти відповідей

Органи чуття - наші помічники

Що потрібно рослинам для життя?  

Як визначити розмір взуття?

Як вода потрапляє в багато­поверховий будинок?

Чим відрізняються сучасні іграшки від старовинних?

Запитання 18

Відповіді на запитання «Що це? Яке воно?» відноситься до завдань дослідницького характеру:


варіанти відповідей

дослідження-розпізнавання

дослідження-спостереження

дослідження-пошук

Запитання 19

На які запитання треба відповісти, обираючи дослідження-пошук?


варіанти відповідей

Що це?

Як воно діє?

Від чого залежить?

Для чого призначене?

Із чим пов’язано?

Запитання 20

Які дії учнів передбачають дослідження-розпізнавання?


варіанти відповідей

обстеження за допо­могою органів чуття

встановлення причинно-наслідкових зв’язків

порівняння з іншими предметами

встановлення часо­вої  послідовності явищ

Запитання 21

Виберіть назви нетрадиційних форм інтегрованих уроків - уроки формування нових знань:


варіанти відповідей

уроки-експедиції (подорожі)

уроки з рольовою, діловою грою

уроки- інсценізації, побудовані на основі діяльнісного методу

уроки-змагання

залікові вікторини

Запитання 22

Виберіть назви нетрадиційних форм інтегрованих уроків - уроки формування умінь і навичок:

варіанти відповідей

уроки-експедиції (подорожі)

уроки з рольовою, діловою грою

уроки- інсценізації, побудовані на основі діяльнісного методу

уроки-діалоги

уроки-змагання

Запитання 23

Інтеграція – це процес 

варіанти відповідей

взаємодії

об’єднання

диференціації

взаємовпливу

взаємопроникнення

розмежування

взаємозближення

Запитання 24

Результат інтеграції

варіанти відповідей

оновлення елементів системи освіти

зміна властивостей системи освіти

утворення нової цілісної системи освіти

зміна зв’язків елементів системи освіти

Запитання 25

Переваги інтегрованого навчання:

варіанти відповідей

чітке розуміння мети кожного предмету в різних контекстах

глибоке розуміння будь-якої теми, завдяки її дослідженню через кілька точок зору 

диференційовані завдання 

усвідомлення комплексного підходу 

репродуктивний характер навчання

вдосконалення навичок системного мислення

Запитання 26

Умови процесу інтеграції

варіанти відповідей

об’єкти дослідження однакові або досить близькі

формування знань з кожного окремого предмету 

розв’язання проблеми диференційованим способом

використовуються однакові або близькі методи дослідження

об’єкти пізнання підпорядковуються загальним закономірностям

Запитання 27

Особливості навчальних занять «Я дослідую світ»

варіанти відповідей

заняття структуровано за тематичними розділами

види діяльності учнів, які задовольняють природні потяги дитини до дослідництва

завдання репродуктивного характеру

завдання для формулювання висновків

робота із засобами етнопедагогіки

завдання на конструювання

Запитання 28

Завдання, які варто використовувати вчителеві на уроках ЯДС:

варіанти відповідей

«відшукай зайве» 

«знайди схоже і відмінне»

«прочитай і перекажи»

«установи зв’язки»

«дай відповіді на запитання»

«змоделюй»

Запитання 29

Результативний урок «ЯДС» неможливий без дотримання таких вимог до його організації:

варіанти відповідей

наявність кваліфікованого вчителя

наявність різновікової групи учнів

одноманітні види діяльності

наявність доброго підручника, ТЗН

виділення головного і другорядного

наявність мотивації навчання

Запитання 30

Навчально-дослідницька діяльність передбачає наявність основних етапів:


варіанти відповідей

формулювання проблеми

висунення гіпотез

вибір інформації з різних джерел

підготовка здобутих ре­зультатів до аналізу

робота із засобами етнопедагогіки

аналіз ілюстрацій

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест