Процес установлення зв’язків між структурними компонентами змісту освіти з метою формування цілісного уявлення про світ
Що потрібно, щоб об’єднання різних дисциплін на уроці назвати інтегрованим уроком
Об’єднують блоки знань із різних освітніх галузей навколо однієї освітньої події
Основна перевага методу «освітня подія (тема, ідея)»:
Основний недолік методу «освітня подія (тема, ідея)»
Головне дидактичне забезпечення для інтегрованого навчання
Основна мета курсу «Я досліджую світ»
Навчання учнів з розділу «Добробут» дає можливість учням на практиці в реальних життєвих умовах застосувати свої знання щодо:
Найбільш актуальні технології в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»
Плануючи та організовуючи інтегровані уроки, доцільно враховувати такі умови:
При формуванні компетенцій уроки «Я досліджую світ» треба планувати таким чином, щоб вони сприяли набуттю учнями навичок самостійного пошуку відповідей на поставлені запитання, для чого вони мають
Освітня технологія, де головним засобом є навчальне дослідження, у процесі якого передбачається виконання учнями дослідницьких навчальних завдань з невідомим заздалегідь рішенням, спрямованих на створення уявлень про об’єкт або явище навколишнього світу.
Найбільш економічна система навчання
Процес пошуку невідомого, нових знань, один з видів пізнавальної діяльності людини
Форми представлення результатів дослідження:
Згідно з освітньою програмою «Я досліджую світ» у навчанні перевага надається
Оберіть тематику дослідницького практикуму з освітньої галузі «Соціальна та здоровязбережувальна»
Відповіді на запитання «Що це? Яке воно?» відноситься до завдань дослідницького характеру:
На які запитання треба відповісти, обираючи дослідження-пошук?
Які дії учнів передбачають дослідження-розпізнавання?
Виберіть назви нетрадиційних форм інтегрованих уроків - уроки формування нових знань:
Виберіть назви нетрадиційних форм інтегрованих уроків - уроки формування умінь і навичок:
Інтеграція – це процес
Результат інтеграції
Переваги інтегрованого навчання:
Умови процесу інтеграції
Особливості навчальних занять «Я дослідую світ»
Завдання, які варто використовувати вчителеві на уроках ЯДС:
Результативний урок «ЯДС» неможливий без дотримання таких вимог до його організації:
Навчально-дослідницька діяльність передбачає наявність основних етапів:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома