Функції , їх графіки та властивості, 8 клас

Додано: 14 травня 2020
Предмет: Алгебра, 8 клас
Тест виконано: 232 рази
16 запитань
Запитання 1

Областю визначення функції y=x2 є...

варіанти відповідей

Множина всіх недодатних чисел

Множина всіх дійсних чисел

Множина всіх невід′ємних чисел

Число 0

Запитання 2

Областю значень функції y=x2 є...

варіанти відповідей

Множина всіх недодатних чисел

Множина всіх дійсних чисел

Множина всіх невід′ємних чисел

Число 0

Запитання 3

Фігуру, яка є графіком функції y=x2 , називають ...

варіанти відповідей

параболою

гіперболою

прямою

колом

Запитання 4

Якщо y=x2 , то y(-3)= ...

варіанти відповідей

-6

6

-9

9

Запитання 5

Виберіть графік функції y=-x2

варіанти відповідей
Запитання 6

Чи належить точка А(0,3; 0,09) графіку функції y=x2?

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 7

Визначіть кількість точок перетину графіків функцій y=x2 і y=x-1.

варіанти відповідей

0

1

2

Запитання 8

Розв'яжіть рівняння x2 =3-2x

варіанти відповідей

(-1;-1) i (-3;9)

(1;1) i (3;9)

(1;1) i (-3;9)

(-1;1) i (-3;9)

Запитання 9

Областю визначення функції y=√x є...

варіанти відповідей

Множина всіх недодатних чисел

Множина всіх дійсних чисел

Множина всіх невід′ємних чисел

Число 0

Запитання 10

Якщо значення аргумента функції y=√x дорівнює 0, то значення функції дорівнює ...

варіанти відповідей

0

1

2

3

Запитання 11

Якщо функція задана за формулою y=√x , то y(49)= ...

варіанти відповідей

-7

7

6

0

Запитання 12

Виберіть графік функції y=-√x

варіанти відповідей
Запитання 13

Чи належить точка А(0; 1) графіку функції y=√x?

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 14

Визначіть кількість точок перетину графіків функцій y=√x і y=2x+1.

варіанти відповідей

0

1

2

Запитання 15

Розв'яжіть рівняння √x =8/x

варіанти відповідей

(4;2)

(-4;-2)

(4;-2)

(-4;2)

Запитання 16

На рисунку подано графік функції у = 6/х. За даним графіком знайдіть значення функції, якщо значення аргументу дорівнює 3



варіанти відповідей

 3


 2


 2 і -2

 6

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест