Квадратні рівняння. Теорема Вієта. Контрольна робота

Додано: 14 травня 2020
Предмет: Алгебра, 8 клас
Тест виконано: 291 раз
17 запитань
Запитання 1

Знайти дискримінант рівняння 3х2 - 13х- 11=0

варіанти відповідей

- 301

- 37

301

37

Інша відповідь

Запитання 2

Знайти дискримінант рівняння 5х2+х - 3=0

варіанти відповідей

- 61

61

- 59

59

Інша відповідь

Запитання 3

Знайти суму коренів рівняння х2 - 4х -12 =0

варіанти відповідей

4

- 4

12

- 12

Інша відповідь

Запитання 4

Знайти добуток коренів рівняння 10х2 - 7х +1=0

варіанти відповідей

- 0,7

0, 7

0,1

- 0,1

Інша відповідь

Запитання 5

Розв'язати рівняння х2 - 3 = 0

варіанти відповідей

√3

±√3

- √3

Інша відповідь

Запитання 6

Розв'яжіть рівняння х2+9=0

варіанти відповідей

±3

3

- 3

Інша відповідь

Запитання 7

Розв'яжіть рівняння х2 - 3х=0

варіанти відповідей

3

0; 3

0; - 3

0

Інша відповідь

Запитання 8

Скільки коренів має рівняння 5х2+3х - 2=0

варіанти відповідей

1

2

3

Жодного

Запитання 9

Скільки коренів має рівняння 7х2+ 8х +6=0

варіанти відповідей

1

2

3

Жодного

Запитання 10

Укажіть більший корінь рівняння х2 -14х + 40=0

варіанти відповідей

4

10

40

20

Запитання 11

Знайдіть менший корінь рівняння х2 + 5х - 14= 0

варіанти відповідей

- 7

-2

0

7

Запитання 12

Знайдіть корені рівняння 12х2 +х - 6 =0

варіанти відповідей

-3⁄4

2⁄3

-2⁄3

4⁄3

3⁄4

Запитання 13

Знайти значення g в рівнянні х2 - 11х + g = 0, якщо число -4 є його коренем

варіанти відповідей

15

60

- 60

- 15

Запитання 14

Не розв'язуючи рівняння х2+4х - 3 =0, знайдіть значення 1⁄х1 + 1⁄ х2

варіанти відповідей

4⁄3

-4⁄3

3⁄4

-3⁄4

Запитання 15

Не розв'язуючи рівняння х2+4х -3 = 0, знайдіть значення виразу х1222

варіанти відповідей

82

22

16

9

Запитання 16

Не розв'язуючи рівняння х2+4х - 3 =0, знайдіть значення виразу х12х2 + х22х1

варіанти відповідей

12

-12

- 4

- 3

Запитання 17

Знайдіть корені рівняння

- 2х(1 - х) + 3(х - 4) = -х(х +2) - 6х

варіанти відповідей

3

1

- 1

- 4

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест