Функція. Графік функції. Квадратична функція

Додано: 4 травня 2020
Предмет: Алгебра, 9 клас
Тест виконано: 374 рази
12 запитань
Запитання 1

Дано функцію f (x) = x2 − 3х + 2. Знайдіть f (−1)



варіанти відповідей

6

-2

4

2

Запитання 2

Знайдіть значення аргументу, при якому значення функції у = 3х + 2 дорівнює 8.


варіанти відповідей

26

2

-2

-26

Запитання 3

Знайдіть область визначення функції


варіанти відповідей

(y) = (–∞; 0)∪(0; 3)∪(3; +∞)

(y) = (–∞; +∞)

(y) = (–∞;3)∪(3; +∞)

(y) = (–∞; 0)∪(0; +∞)

Запитання 4

Знайдіть область значень функції у = х2 − 4х + 1;


варіанти відповідей

[-3;∾)

[3;∾)

[4;∾)

[-1;∾)

Запитання 5

Користуючись графіком функції, зображеної на рисунку, укажіть проміжки спадання функції.


варіанти відповідей

[−3; −2]∪[1; 2]

[−3; −2,5]∪[1,5; 2]

(−3; −2)∪(1; 2])

[−3; −1]∪[1; 2]

Запитання 6

Функція у (x) зростаюча.

Порівняйте: 1) (10) і (−10)


варіанти відповідей

>

<

=

Запитання 7

Знайти нулі функції функції у = 3х + 2.

варіанти відповідей

0

-2/3

-1,5

-2

Запитання 8

В якій точці графік функції у = x2 − 3x + 2 перетинає вісь Oу? 


варіанти відповідей

(0;2)

(2;0)

(0;-2)

(-2;0)

Запитання 9

Чи перетинає графік функції = 5x2+ 3 вісь абсцис?


варіанти відповідей

так

ні

дотикається

Запитання 10

Знайдіть усі значення параметра а, при яких рівняння х2 − (а + 1)х + а2 = 0 має два різні дійсні корені.


варіанти відповідей

(−1/3; 1).


(-1;1)

(-1;1/3)

(-1;2)

Запитання 11

Вказати інтервали зростання і спадання функції  у = −х2  5х  4.


варіанти відповідей

зростає на проміжку (−∞; −2,5) і  спадає на проміжку (−2,5 ; +∞).


спадає на проміжку (−∞; −2,5) і  зростає на проміжку (−2,5 ; +∞).

зростає на проміжку (−∞; 2,5) і  спадає на проміжку (2,5 ; +∞).

спадає на проміжку (−∞; 2,5) і  зростає на проміжку (2,5 ; +∞).

Запитання 12

На рисунку зображено графік функції у = ах2 + bх + c. 

Визначте знаки коефіцієнта і дискримінанта D.

варіанти відповідей

а > 0, D ≥ 0

а < 0, D > 0

а > 0, D > 0

а > 0, D < 0 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест