Контрольна робота з теми "Функція. Лінійна функція, її властивості".

Додано: 9 лютого 2021
Предмет: Алгебра, 7 клас
Тест виконано: 884 рази
15 запитань
Запитання 1

Функцію задано формулою у = 4х – 8. Знайдіть значення аргументу, при якому у = 16.

варіанти відповідей

2

4

6

8

Запитання 2

Через яку з даних точок проходить графік функції у = 3х - 1?

варіанти відповідей

(2; 7)

(2; 5)

(-2; 5)

(-2; -5)

Запитання 3

Графіком якої з наведених функцій є пряма, що проходить через початок координат?

варіанти відповідей

у = 10х

у = 10 - х

у = х - 10

Запитання 4

Серед запропонованих функцій виберіть лінійні

варіанти відповідей

у = 4х+2

 у = 5/х

 у = 5х

 у = 5

Запитання 5

Знайти значення функціі у = -3х+ 4,5, якщо значення аргументу дорівнює 1,5.

варіанти відповідей

8

9

10

0

Запитання 6

Знайдіть координати точки перетину графіка функції у = -3х + 15 з віссю Ох (виконати побудову графіку)

варіанти відповідей

(15; 0)

(0; 15)

(5; 0)

(0; 5)

Запитання 7

Не виконуючи побудови знайдіть нулі функції y = 3x – 12.

варіанти відповідей

0

4

-4

4; -4

Запитання 8

Які з точок належить графіку функції y = 5x + 2 

варіанти відповідей

А(2;0)

В(0;2)

С(-0,4;0)

Д(0;-0,4)

Запитання 9

Функція задана формулою у = х + 2. Знайти значення аргументу, якщо значення функції дорівнює -3.

варіанти відповідей

-6

-5

-1

Запитання 10

Способи задання функції

варіанти відповідей

Формула

Схема

Таблиця

Графік

Запитання 11

у - це

варіанти відповідей

Незалежна зміна

Залежна зміна

Запитання 12

х - це

варіанти відповідей

Залежна змінна

Незалежна змінна

Запитання 13

Визначте координати точки перетину графіків фукнкції

y = 4x – 5 і y = -2x + 1 (виконати побудову графіків)

варіанти відповідей

(1; -1)

(-1; 1)

(-1; -1)

(-1; 2)

Запитання 14

За малюнком знайдіть значення аргументу f(-2)...

варіанти відповідей

2

5

1

0

Запитання 15

При яких значеннях аргумента функція набуває додатних значень?

варіанти відповідей

х > 2

х < 2

х > 1

х < 1

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест