Функція та її властивості, графік. Лінійна функція.

Додано: 23 березня 2022
Предмет: Алгебра, 7 клас
Тест виконано: 652 рази
12 запитань
Запитання 1

Усі значення, яких набуває незалежна змінна - це...

варіанти відповідей

функція

аргумент

область визначення

область значення

Запитання 2

Незалежну змінну називають

варіанти відповідей

функцією

аргументом

областю визначення

областю значень

Запитання 3

Значення, яких набуває залежна змінна, утворюють

варіанти відповідей

фукцію

аргумент

область визначення

область значення

Запитання 4

Знайдіть область визначення функції y = 2x-7

варіанти відповідей

усі числа

усі числа, крім 0

усі числа, крім 2

усі числа, крім -2

Запитання 5

Фігуру, яка складається з усіх точок координатної площини, абсциси яких дорівнюють значенню аргументу, а ординати - відповідним значенням функції, називають

варіанти відповідей

паралелограмом

графіком

координатною площиною

графічним способом задання функції

Запитання 6

Значення аргументу, при якому значення функції дорівнює нулю, називають

варіанти відповідей

Нулем функції

графіком функції

способом задання функції

лбластю визначення функції

Запитання 7

Знайдіть значення функції y = 2x-4, якщо x = -3

варіанти відповідей

10

-2

-10

2

Запитання 8

Лінійною називають функцію вигляду

варіанти відповідей

y = kx+b

y = 1/kx

y = kx2

y = -1/x

Запитання 9

Графіком лінійної функції є

варіанти відповідей

вітка параболи

парабола

пряма лінія

гіпербола

Запитання 10

За якого значення аргументу значення функції у = −3х+4 дорівнює 4?

варіанти відповідей

-1

0

1

4

Запитання 11

Не виконуючи побудови, знайдіть координати точки перетину графіка функції у = 1,5х – 6 з віссю ОY.

варіанти відповідей

(4; 0)

(0; -6)

(-4; 0)

(2; 0)

Запитання 12

Функцію задано формулою у = 8х-3. Яка з точок належить графіку цієї функції: 

1) A(- 2; -14); 2) B(0; 3); 3) C(-1; -10); 4) D(1; 5)?

варіанти відповідей

A(- 2; -14)

B(0; 3)

C(-1; -10)

D(1; 5)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест