Методика навчання природознавства для 13 А,В груп Варіант 1

Додано: 21 травня 2020
Предмет: Природничі науки
Тест виконано: 50 разів
24 запитання
Запитання 1

Яким уроком можна замінити вступний урок-екскурсію в першому класі, якщо на вулиці негода

варіанти відповідей

предметним

уроком-мандрівкою

узагальнюючим уроком

Запитання 2

Перше чітке визначення предметного уроку дав

варіанти відповідей

Герд О.Я

Ягодовський К.П

Вахтеров В.П

Запитання 3

На предметному уроці обов’язковим є наявність предмета

варіанти відповідей

на кожній парті

тільки на столі вчителя

Запитання 4

Активна форма навчально-виховного процесу, що вимагає застосування активних методів навчання − це

варіанти відповідей

урок-екскурсія

предметний урок

нестандартний урок

Запитання 5

За об’ємом природничі поняття бувають

варіанти відповідей

поодинокі

загальні

біологічні

Запитання 6

З поняттям «види» рослин (тварин) учні ознайомлюються в

варіанти відповідей

четвертому класі

другому класі

третьому класі

Запитання 7

Спостереження як метод навчання природознавства – це

варіанти відповідей

цілеспрямоване сприймання педагогічного явища без втручання в нього

цілеспрямоване сприйняття предметів і явищ природи, в процесі якого виділяють їх ознаки і властивості

Запитання 8

У початкових класах найчастіше проводять досліди

варіанти відповідей

репродуктивні

творчі

Запитання 9

Тема «Як зображують місцевість на плані?» вивчається

варіанти відповідей

в четвертому класі

в другому класі

в третьому класі

Запитання 10

Позакласна робота з природознавства є

варіанти відповідей

обов‘язковою для виконання

проводиться на добровільних засада

Запитання 11

Фенологічні спостереження в природі є різновидом

варіанти відповідей

позаурочної роботи

позакласної роботи

Запитання 12

До натуральних засобів наочності відносять

варіанти відповідей

гербарії

колекції ґрунтів

фотографії

Запитання 13

Кращих результатів в процесі засвоєння знань з природознавства можна досягти, використовуючи

варіанти відповідей

словесні методи

практичні методи

поєднання методів

Запитання 14

На предметному уроці самостійна робота учнів з предметами є

варіанти відповідей

обов‘язковою

не обов‘язковою

Запитання 15

При вивчення теми «Степи» у 4 класі ви проводитимете

варіанти відповідей

предметний урок

урок – екскурсію

урок засвоєння нових знань

Запитання 16

Узагальнюють результати сезонних спостережень, починаючи з

варіанти відповідей

третього класу

четвертого класу

другого класу

Запитання 17

Правильне судження, що відповідає терміну «колекції»:

.


варіанти відповідей

зібрання однорідних об’єктів, що мають спільні ознаки, і в яких розрізняються всі частини;

зібрання невеличких за розмірами плодів та насіння різних рослин, шкідливих комах;

роздавальний матеріал на предметних уроках природознавства;

зібрання невеличких за розмірами уламків гірських порід, шкідливих комах

Запитання 18

Які форми організації діяльності учнів можна використати під час засвоєння змісту природознавства:


варіанти відповідей

урок, репродуктивна бесіда;

фронтальна робота, домашня робота, групова робота, дослід;

класно-урочна, позакласна, позаурочна;

дослідна робота, групова робота, домашня робота.

Запитання 19

Оптимальною буде така дидактична мета вступного уроку- екскурсії:


варіанти відповідей

формування умінь, засвоєння фактичного матеріалу про об’єкти явища природи, поглиблення засвоєних знань, формування елементарних опорних уявлень про засвоєння навчального матеріалу, розділу чи тем;

формування елементарних опорних уявлень для засвоєння навчального матеріалу розділу чи теми, розширення засвоєних знань;

засвоєння фактичного матеріалу про об’єкти природи;

ознайомлення із сутністю понять, розширення засвоєних знань.

Запитання 20

Об’єктом вивчення методики навчання природознавства є:

варіанти відповідей

оточуюче середовище ;


природа та суспільство;

процес навчання природознавства в початковій школі;

людина та середовище її життя.

Запитання 21

 У курсі навчання природознавства молодші школярі оволодівають знаннями про:


варіанти відповідей

предмети і явища природи, взаємозв’язки й залежності у природі, способи різних видів навчально-пізнавальної діяльності;

спеціальні фізичні методи пізнання об’єктів природи, способи практичної діяльності з об’єктами природи;

 загальні способи самоуправління навчально-пізнавальною діяльністю, норми ставлення до самого себе в природі;

методи вивчення природознавства.

Запитання 22

Підручник О. Герда для учнів початкових класів мав назву:


варіанти відповідей

«Предметні уроки в початковій школі»;

«Рідне слово»;

«Земля, повітря і вода»;

«Книжица читальная».

Запитання 23

До засобів унаочнення неживої природи у початковій школі відносять:


варіанти відповідей

мінерали, корисні копалини, колекції ґрунтів;

корисні копалини, гірські породи, колекції ґрунтів;

фіксовані препарати, колекції комах, гербарії, корисні копалини, колекції ґрунтів;

гербарії, компас, колекції ґрунтів.

Запитання 24

Формування якого пізнавального уміння в учнів початкових класів має такий алгоритм: аналіз об’єкта, знаходження спільних ознак, знаходження відмінних ознак?

варіанти відповідей

уміння аналізувати об’єкт;


уміння порівнювати об’єкти;

уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки;

уміння працювати за аналогією.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест