Г.Х.Андерсен «ДИКІ ЛЕБЕДІ»

Додано: 14 травня 2020
Предмет: Літературне читання, 4 клас
Тест виконано: 90 разів
24 запитання
Запитання 1

Ганс Крістіан Андерсен був …

варіанти відповідей

письменником Англії, який народився в родині актора.

письменником Данії, який народився в родині чоботаря.

письменником Росії, який народився в родині кравця.

Запитання 2

Де відбулися події описані в казці?

варіанти відповідей

Далеко-далеко звідси, там, куди відлітають зимувати ластівки.

За семи морями.

В дивовижно казковій країні.

Запитання 3

Скільки дітей було у короля?

варіанти відповідей

У короля будо тринадцять синів та одна донька Елі.

У короля будо десять синів та одна донька Ліза.

У короля будо одинадцять синів та одна донька Еліза.

Запитання 4

Навчаючись у школі, брати принци …

варіанти відповідей

писали на срібних дощечках золотими грифелями.

писали на позолочених дощечках діамантовими грифелями.

писали на дерев’яних дощечках гусячими перами.

Запитання 5

Де вмощувалась Еліза, щоб розглядати барвисту книжку, за яку було заплачено пів королівства?

варіанти відповідей

Еліза вмощувалась на кріслі, виготовленому з прозорого скла.

Еліза вмощувалась на ослінчику, виготовленому з дзеркального скла.

Еліза вмощувалась на троні, виготовленому із золота.

Запитання 6

Що подала лиха королева дітям під час свята в палаці замість тістечок і печених яблук?

варіанти відповідей

Горнятко каші.

Горнятко ласощів.

Горнятко піску.

Запитання 7

Куди спровадила королева сестричку Елізу з палацу?

варіанти відповідей

Вона спровадила Елізу до далекого замку.

Вона спровадила Елізу до чаклунки.

Вона спровадила Елізу до чужих людей на село.

Запитання 8

Еліза повернулася додому до палацу до батька, коли їй виповнилося …

варіанти відповідей

15 років

16 років

17 років

Запитання 9

За допомогою кого королева хотіла зачарувати Елізу та на кого вони перетворилися?

варіанти відповідей

Королева хотіла зачарувати Елізу за допомогою трьох рибок, але вони перетворилися на біле латаття.

Королева хотіла зачарувати Елізу за допомогою трьох жаб, але вони перетворилися на три червоні маки.

Королева хотіла зачарувати Елізу за допомогою трьох п’явок, але вони перетворилися на три діаманти.

Запитання 10

Коли королева вимазала Елізу, її ніхто не впізнавав крім …

варіанти відповідей

її улюбленої кішки.

її братів.

пса, який сидів на ланцюгу та ластівок.

Запитання 11

Кого зустріла Еліза в гущавині лісу?

варіанти відповідей

Еліза зустріла стареньку бабусю із кошиком ягід у руках.

Еліза зустріла старенького дідуся із кошиком ягід у руках.

Еліза зустріла фею із кошиком яблук у руках.

Запитання 12

Що зібрала Еліза на березі моря на водоростях, викинутих із води?

варіанти відповідей

Одинадцять білих камінців.

Одинадцять білих лебединих пір’їн.

Одинадцять білих латать.

Запитання 13

Еліза милувалася морським краєвидом і побачила, що коли хмари рожевіли, а вітер ущухав, то колір моря починав нагадувати …


варіанти відповідей

блакитне покривало.

дивовижну фіалку.

пелюстку троянди.

Запитання 14

Як часто і на скільки днів принци-лебеді можуть прилітати на батьківську землю?




варіанти відповідей

Один раз на рік на одинадцять днів.

Одинадцять разів на рік на один день.

Два рази на рік на три дні.

Запитання 15

Як лебеді-брати вирішили забрати Елізу із собою в далеку країну за морем?

варіанти відповідей

Вони сплели сітку з гнучкої вербової лози та цупких очеретин, де була Еліза, яку вони взяли в дзьоби і понесли через море.

Вони посадили її собі на спини і понесли через море.

Вони посадили її в човен, який тягли через море.

Запитання 16

Коли Еліза з братами прилетіли до країни за морем, вона хотіла щоб їй наснився сон, про те …




варіанти відповідей

як зустріти принца.

як побачити батька.

як урятувати братів.

Запитання 17

Що мала зробити Еліза, щоб зняти чари зі своїх братів?



варіанти відповідей

Еліза мала нарвати любої кропиви, зробити з неї прядиво та сплести одинадцять кольчуг без рукавів.

Еліза мала нарвати кропиви біля печери або з цвинтаря, зробити з неї прядиво та сплести одинадцять кольчуг з довгими рукавами і весь цей час не вимовити жодного слова.

Знайти живу воду і окропити своїх братів.

Запитання 18

Коли Елізу забрали до королівського палацу, що їй сказав король?



варіанти відповідей

«Я хочу, щоб ти знайшла свою родину. Колись ти мені за це подякуєш.»

«Я хочу, щоб ти була моєю дружиною.»

«Я хочу, щоб ти була щаслива. Колись ти мені за це подякуєш.»

Запитання 19

Хто сказав, що напевно прекрасна лісова панна – відьма.

варіанти відповідей

Королівська прислуга.

Мати короля.

Архієпископ.


Запитання 20

Чому вуста дівчини були німі?



варіанти відповідей

Бо одним єдиним словом вона могла б позбавити своїх братів життя.

Бо вона була німа.

Бо вона дуже сумувала за рідною домівкою і ні з ким не хотіла розмовляти.

Запитання 21

Навіть в королівських палатах Еліза продовжувала плести кольчуги для своїх братів. На якій кольчузі у неї спочатку закінчилося прядиво?

варіанти відповідей

На дев’ятій кольчузі у неї закінчилося прядиво.

На восьмій кольчузі у неї закінчилося прядиво.

На сьомій кольчузі у неї закінчилося прядиво.

Запитання 22

Що вирішили люди з приводу долі королівни?

варіанти відповідей

І люди присудили заточити королівну до в’язниці.

І люди присудили спалити королівну на багатті.

І люди присудили втопити королівну.

Запитання 23

Хто допомагав Елізі доплітати останню кольчугу.


варіанти відповідей

Павуки підтягували до її ніг кропиву, а жайворонок співав їй щось веселеньке.

Мишки підтягували до її ніг кропиву, а дрізд співав їй щось веселеньке.

Криси підтягували до її ніг кропиву, а соловей співав їй щось веселеньке.

Запитання 24

Що сталося з дровами, які були приготовані для багаття, на якому збирались спалити Елізу?

варіанти відповідей

Кожне полінце пустило пагони, що скоро там з’явився справжній живопліт.

Кожне полінце пустило гілки, що скоро там з’явилося здоровенне дерево, обліплене квітами.

Кожне полінце пустило коріння і дало такі паростки, що скоро там з’явився здоровенний пахущий кущ, обліплений трояндами.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест