Гармонічні електромагнітні коливання.

Додано: 11 січня
Предмет: Фізика, 11 клас
7 запитань
Запитання 1

Заряд на пластинах конденсатора ідеального коливального контуру

змінюється за законом q = 10−7 cos(4π∙106 t). Чому дорівнює циклічна частота коливань?


 

  

 

варіанти відповідей

а)10−7 1/с

б)4π 1/с

в) 4π∙106 1/с

г) 2π 10-31/с

Запитання 2

Заряд на пластинах конденсатора ідеального коливального контуру

змінюється за законом q = 10−7 cos(4π∙106 t). Чому дорівнює амплітуда?



варіанти відповідей

а) 10-7 Кл

б) 10-9 Кл

в) 10-5 Кл

г) 10 Кл

Запитання 3

Заряд на пластинах конденсатора ідеального коливального контуру

змінюється за законом q = 10-6 cos(4π∙104 t). Чому дорівнює період коливань в контурі?


варіанти відповідей

а) 50 мс

б) 50 нс

в) 0,5 с

г) 50 мкс

Запитання 4

Заряд на пластинах конденсатора ідеального коливального контуру

змінюється за законом q = 10−8 cos(4π∙105 t). Чому дорівнює частота коливань?


варіанти відповідей

а) 50 кГЦ

б) 2 МГц

в) 0,2 МГц

г)0,5 мкГц

Запитання 5

Заряд на пластинах конденсатора ідеального коливального контуру

змінюється за законом q = 10−7 cos(4π∙106 t). Чому дорівнює індуктивність контуру? Електроємність контуру дорівнює 10-6 Ф.


варіанти відповідей

а) 26,5 нГН

б) 62,5 нГн

в) 625 мГн

г) 52,6 Гн

Запитання 6

Заряд на пластинах конденсатора ідеального коливального контуру

змінюється за законом q = 10-3 cos(2π∙104 t+π/2). Чому дорівнює максимальна енергія магнітного поля контуру, якщо індуктивність котушки дорівнює 10-3 Гн ? Врахувати, що амплітуда сили струму це добуток амплітуди заряду на циклічну частоту.


варіанти відповідей

а) 50 мДж

б) 0,2 Дж

в) 20 Дж

г) 2 Дж

Запитання 7

Написати рівняння гармонічних електромагнітних коливань в ідеальному контурі, якщо індуктивність контуру дорівнює 400 мкГн, а ємність - 25 мкФ. амплітуда електричного заряду дорівнює 10-5 Кл.

варіанти відповідей

а) q = 10-3cos(104 t)

б) q = 10-2 cos(4π∙104 t)

в) q = 10-5 cos(104 t)

г) q = 10−7 cos(π∙106 t)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест